Kumman lopettaisin, vai kummatkin?
Eli seksikertojen merkitsemisen, vai aloitteiden teon? Tilanne on siis se, ettei miestä haluta juuri koskaan.
Kommentit (19)
Merkkaamisen lopettamista kannatan. ja aloita juttelu ja uudenlainen juju. En tiedä mitä kaikkea voi olla, mutta eiköhän niitä löydy. Mies varmaan masentunut? Tai mikä häikkä? Lääkäriin? Se merkkaaminen on turhaa syyllistämistä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:30"]Eli seksikertojen merkitsemisen, vai aloitteiden teon? Tilanne on siis se, ettei miestä haluta juuri koskaan.
[/quote]
Siis onko sulla joku vihko? Miten usein teet aloitteen/saat pakit?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:50"]Merkkaamisen lopettamista kannatan. ja aloita juttelu ja uudenlainen juju. En tiedä mitä kaikkea voi olla, mutta eiköhän niitä löydy. Mies varmaan masentunut? Tai mikä häikkä? Lääkäriin? Se merkkaaminen on turhaa syyllistämistä.
[/quote] niinhän se on. On ehkä vähän masentunut ja stressaantunut ainakin. Ja suhteessa on ollut paljon ongelmia, muitakin kuin seksiin liittyviä. Itseäni kyllä kaduttaa etten harrastanut enemmän seksiä nuorena eri kumppanien kanssa, jos loppuikänsä saa sitten taas olla oman käden varassa! Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:30"]Eli seksikertojen merkitsemisen, vai aloitteiden teon? Tilanne on siis se, ettei miestä haluta juuri koskaan.
[/quote]
Siis onko sulla joku vihko? Miten usein teet aloitteen/saat pakit?
[/quote] kalenteriin olen merkannut. Olen tehnyt korkeintaan neljä aloitetta kuussa. Pakit olen saanut kolmesti tänä vuonna. Kun aloin tehdä useammin, mies sanoi jo valmiiksi ettei halua, niin vähensin aloitetta. Enkä enää taida tehdä ollenkaan, koska mies suostuu vain velvollisuudesta ja sen huomaa. Ap
Miestä ei tunnu kiinnostavan asia ollenkaan, keskittyy vain omiin asioihinsa, joihin seksi ei kuulu. Ap
Omalla eksällä oli aina heikompi libido kun minulla. En jaksanut toistuvia pakkeja ja jätin miehen. Ei halunnut koskaan puhua mistään seksiin liittyvästä ja oli todella arka kehostaan muutenkin
Haluaisin mäkin erota, mutta lasten takia en ainakaan juuri nyt voi. Ap
Mutta päätin nyt orientoitua niin, että toivon tapaamani vielä miehen joka oikeasti haluaa seksiä kanssani. Ap
Minulls on sivusuhde. Victoria Milanista saa valita. Moni mies on samassa tilanteessa. Seksielämä ja avioliitto voi hyvin.
En ikinä voisi kokea avioliiton voivan hyvin, jos joutuisin hoitamaan seksin toisaalla. Ap
Up