Oman tumputtamisen kuvaaminen kännykameralla
Onko ketään muuta, joka kuvaa itseään tumputtamassa kännykameralla? Itse tykkään etenkin viikonloppuisin tumputtaa aamulla ja kuvata koko session kännykällä. En sen kummemmin säilytä vidoita, vaan poistan ne saman tien. Jostain syystä pidän sitä pervolla tavalla kiihottavana. En ole kertonut tästä kenellekään, koska on varmaan tosi outoa. Mutta kuvavathan miehet kullejaankin, joten ei liene sen kummepi pahe? Jotkut lähettävät kuvia esim. poliitikoille, joten mielestäni oma tapani ei vahingoita ketään. Minulla on hyvä ja lihaksikas kroppa ja kullikin ihan ok kokoinen. Näytän hyvältä noissa videoissani, vaikka en juuri ketsele niitä kun homma on ohi. Olenko pervo ja pitäisikö päästä eroon tavasta? Muita samanlaisia täällä? Minulla on kumppani, jonka kanssa harrastan myös seksiä aina kun näemme. En ole hänellekään kertonut tätä.
Kommentit (14)
laitas mulle niitä videoita tulemaan t. jorma
Olen joskus kuvannut Runkkaustani ja myöhemmin katsonut ja samalla runkannut
Kiihottaisi tehdä runkku video naiselle ja saada vastineeksi video naisen itsetyydytyksestä.
Löytyisikö halukkaita?
Puhelimella jossa on Androidin käyttöjärjestelmä sitä ei kannata ainakaan tehdä, miksikö, no hieman tumpelompikin hakkeri pääsee käsiksi puhelimen kameraan ja mikrofoniin, jos siinä on tuo onneton Android ja vielä kun hakkeri varastaa kaikki yhteytietosi niin voit yllättyä joskus kun mummisi soittaa ja kiittää hieman kummallisesta videoklipistä jonka juuri lähetit hänelle…
iOS sen olla pitää ja tumputtaminenkin on privaatimpaa.
Oon mää kuvaillut ja säästänytkin otoksia, mutta kellekään en oo niitä näyttänyt tai jakanut. Kiihottavaa kuvata ja katsoa, puolison kanssa ei tuu kuvailtua kun muuten menee säätämiseksi koko seksi ei hän halua arkaluonteista matskua kuvata missään tapauksessa.
M44 kirjoitti:
Oon mää kuvaillut ja säästänytkin otoksia, mutta kellekään en oo niitä näyttänyt tai jakanut. Kiihottavaa kuvata ja katsoa, puolison kanssa ei tuu kuvailtua kun muuten menee säätämiseksi koko seksi ei hän halua arkaluonteista matskua kuvata missään tapauksessa.
Entä jos puolisolle kuvaaminen olisi ok, haluaisitko silloin kuvata yhteisiä touhuja?
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Entä jos puolisolle kuvaaminen olisi ok, haluaisitko silloin kuvata yhteisiä touhuja?
Ehkä joo, olisi kiihottavaa katsoa omia sesioita. Mutta ulkopuolista kuvaajaa en haluaisi enkä säätää kameroiden kanssa, vaan keskittyä seksiin toisen kanssa. Eli tuskinpa tulisi kuvattua.
Meillä on miehen kanssa tälläinen pieni leikki että joskus laitan viestin päivällä kun mies on töissä että haluan videon missä mies laukea ja aika 5-15 min .
Ja jokaisesta minutista mitä kestä enen kuin saan videon niin tulee päivä ilman seksiä miehelle.
On todella kiihottava katsella videoita jossa mies yrittää epätoivoisesti laueta nopeasti =)
Toivottavasti olette ottaneet automaattitallenuksen pois päältä, menee muuten Kuukkelin serverille, ja et luultavasti saa koskaan pois. Google käsittelee sen jälkeen kuin omaansa. Ennemmin kannattaa käyttää vaikka vanhaa taskukameraa jossa ei ole nettiyhteyttä. Toivottavasti en pilannut kenenkään päivää.
Paitsi iOS:n käyttäjät on yleensäkin leuhkoja pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olette ottaneet automaattitallenuksen pois päältä, menee muuten Kuukkelin serverille, ja et luultavasti saa koskaan pois. Google käsittelee sen jälkeen kuin omaansa. Ennemmin kannattaa käyttää vaikka vanhaa taskukameraa jossa ei ole nettiyhteyttä. Toivottavasti en pilannut kenenkään päivää.
Mitä haittaa jos mun jättikulli siellä näkyy?
Itse tykkään tehdä niin, että laitan vaan kameran päälle ja tabletin tai telkkarin iso näyttö toimii kuin peilinä. Ei sitä videota tarvitse tallentaa. On kiihottavaa katsella itseä esim. alasti sohvalla kulli tanassa ja hitaasti hyväillen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella jossa on Androidin käyttöjärjestelmä sitä ei kannata ainakaan tehdä, miksikö, no hieman tumpelompikin hakkeri pääsee käsiksi puhelimen kameraan ja mikrofoniin, jos siinä on tuo onneton Android ja vielä kun hakkeri varastaa kaikki yhteytietosi niin voit yllättyä joskus kun mummisi soittaa ja kiittää hieman kummallisesta videoklipistä jonka juuri lähetit hänelle…
iOS sen olla pitää ja tumputtaminenkin on privaatimpaa.
No höpöhöpö. Apple-uskovainen yrittää taas selitellä itselleen, mitä järkeä oli maksaa muutama satanen ylimääräistä omenan kuvasta. Satujen keksiminen on toki hauskaa.
Anna mennä! Mä olen joskus kauan sitten myös kuvannut kun sormeilen itseäni. Yleensä ne on menneet aina poistoon saman tien mutta joskus oon lähettänyt poikaystävälle pikku terveiset.