Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en osaa rakastua

Vierailija
16.08.2008 |

Sekavaa tilitystä:

en tiedä osaanko enää ihastuakaan.

Haluaisin kovasti miehen, suhteen ja perheen. Nuorempana ihanstuin tyyliin jokaiseen kohtaamaani mieheen, mutta niistä jutuista ei koskaan tullut mitään kun olin niin ujo.

No tämän jälkeen olen ollut kolmessa lyhyessä suhteessa, jotka kaikki ovat päättyneet siihen, että miehiä ei enää kiinnostanut. Näihin miehiin olin ihastunut ja jopa rakastunut.

Olen käynyt sokkotreffeillä ja "baari" treffeillä ja vaikka millä, olen tavannut varmaan kymmeniä ja taas kymmeniä miehiä, joista osa olisi halunnutkin suhteeseen kanssani, mutta minä vain en ihastu/rakastu millään. Tästä taas seuraa se ettei seksikään kiinnosta tippaakaan näiden miesten kanssa, kun en kerran ole ihastunut. Joten järkisuhdekin olisi mahdoton.

Onko kellään kokemusta vastaavasta "tunnekyvyttömyydestä" ? Ja oletko jotenkin päässyt siitä yli ?

Olenko aivan toivoton tapaus ja pitäisi sitten vain elää loppuelämäkin yksikseen kuitenkin onnettomana, kun sen perheen haluaisi ?

Vai pitäisikö minun vain odottaa sitä "oikeaa" minkä sitten kyllä huomaa kohdanneensa. (tätä mulle on hoettu jo 10 vuotta)

Ikää on kuitenkin jo siinä 30 tietämillä, että kovin kauaa ei olisi aikaa vain odotella ja katsella, kun elämä menee ohi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla ainoa tällaisesta ongelmasta kärsivä

Vierailija
2/4 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mennyt naimisiin miehen kanssa joka ei ollut kovin vakavasti ennen minua seurustellut. Hänen kuvionsa ennen meidän kohtaaamistamme kuulostavat hyvin samanlaiselta kuin sinun "historiasi". Menimme naimisiin hänen ollessa 34 -vuotias, itse olen kymmenen vuotta nuorempi. Olin korviani myöten rakastunut ja luulin miehenikin olevan.

Jossain vaiheessa tajusin että en ole se oikea miehelleni, alkoi tulla merkkejä siitä että osuin paikalle vain kätevään aikaan. Halusi perheen ja vaimon, talon ja uran. Koska kaikilla muillakin jo oli ja hän oli väsynyt etsimiseen.

Sitä hintaa maksan edelleenkin, meillä on kaksi ihanaa lasta joiden takia liitossa roikun (roikumme) mutta aina välillä herää ajatus siitä minkälaista arki olisi jos mieheni rakastaisi minua ihan aidosti.

FEikkaaminen on kamalaa. Odota sitä oikeaa, tiedät AIVAN varmasti milloin se tulee kohdalle. Minulla on myös yksi naisystävä joka löysi rakkautensa vasta 36 -vuotiaana ja voin vakuuttaa että kannatti odottaa. Hänkin tuskaili aikanaan että miten perheenperustamisen kanssa käy.

Älä stressaa, sinussa ei ole mitään vikaa. Yritä olla ajattelematta asiaa, kyllä asiat järjestyy. Et sinä mikään "tunnekyvytön" ole. Meitä on paljon naimisissa ihmisiä jotka ovat naimisissa väärin perustein, ja se tuntuu tosi pahalta. Me niitä tunnekyvyttömiä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt paljon näitä päätöksiä, että ei tästä tule mitään yhden tai kahden tapaamisen perusteella. Kun ei vain ole tullut mitään ihastumista niin olen jättänyt sikseen. Ja vuodet vierii eteenpäin jatkuvasti...

Näihin kolmeen mieheen olin ihastunut ja valmis vaikka loppuelämän kestävään suhteeseen, mutta niistä ei mitään tullut kun miehillä ei samanlaisia tunteita ollut.

Pelkään vain, että jos aina vain luovutan heti niin en koskaan saa mitään. Olen vielä 50 veenä tuolla baareja kiertelemässä ja odottelemassa sitä muka oikeaa.

Nytkin olen kohdannut todella mukavan miehen. Hänen kanssaan on hauskaa, meillä on samat arvot, hän haluaisi aloittaa kunnon suhteen kanssani. Hänellä on juuri niitä ominaisuuksia mitä mieheltä haluan. En vain tunne sitä aah-fiilistä.

Ja kaiken huippu on, että kaikki tämä johtuu luultavasti niinkin pinnallisesta asiasta kuin ulkonäkö. Tällä kohtaamallani miehellä ei ole kovin kummoista ulkonäköä ja siksi en varmaankaan tunne mitään ihastumisen tunteita.

Olen "kurjien miesten kierteessä", kun ihastun niinhin hyvännäköisiin mulkeroihin, jotka sitten paljastuvat yleensä aina pettäjiksi, alkoholisteiksi jne.

Miksi tämän pitää olla niin hemmetin vaikeaa ???

Vierailija
4/4 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon töitä itsesi kanssa. Pidemmässä parisuhteessa tuo aah-tunne ei todellakaan kestä ikuisesti, vaan hyvä kumppanuus, ystävyys, kunnioitus ja rakkaus ovat niitä jotka kantavat. Ja rakkaus kasvaa ajan myötä. Jos oikeasti toinen ei yhtään nappaa, niin ei kannatakaan jäädä roikkumaan. Mutta jos tuollainen asia kuin se että toinen ei ole tarpeeksi komea on ratkaiseva tekijä, et sinä oikeasti mihinkään parisuhteeseen olekaan valmis, vaan sun tätyy ratkoa tiettyjä asioita pääsi sisällä ennen kuin voit pysyvää suhdetta rakentaa. Täydellistä miestä et tule löytämään, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan