Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääyö - mitä tehdä vihkimisen jälkeen?

Vierailija
01.08.2015 |

Ollaan ajateltu ilmottautua seuraavaan hääyöhön (Tampereella) ja mennä näin vähemmällä vaivalla naimisiin.
Haluttaisiin kuitenkin jotenkin juhlia tätä tärkeää etappia lähimpien sukulaisten kanssa (alle 20 hlö).
Mitä tämän illalla tapahtuneen vihkimisen jälkeen voisi tehdä?
Mennä syömään johonkin? Mihin?
Varata joku juhlatila ja tarjota pientä iltapalaa ja mahdollisesti jotain musiikkia/tanssia/muuta ohjelmaa? Onko se vähän hölmöä niin pienellä porukalla?
Omia kokemuksia/ideoita/suunnitelmia kaivattaisiin avuksi! :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hölmöä tuossa on? Sitäpaitsi se on teidän juhlanne ja olkoon se juuri sellainen josta itse pidätte.

Vierailija
2/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän alapeukutettavaa tässäkin aloituksessa oli...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:54"]

[/quote]En tiedä, en alapeukuttanut, mutta arvelisin että ehkä se epävarmuus ja muiden mielipiteiden kyseleminen tuollaisessa asiassa saattoi olla syynä?

Vierailija
4/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mitä haluatte tehdä ei oo hölmöä. Voitte vuokrata tilan/mökin tai mennä porukalla ravintolaan tai jonkun luo, syödä hyvää ruokaa tai juoda kakkukahvit tai muuta.

Vierailija
5/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hääyönä naida aina tunteella? eikö se ole se päivän suola?

-jorma69

Vierailija
6/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:54"]

[/quote]En tiedä, en alapeukuttanut, mutta arvelisin että ehkä se epävarmuus ja muiden mielipiteiden kyseleminen tuollaisessa asiassa saattoi olla syynä?
[/quote]

Eli vinkkejä ei voi kysellä ilman että vaikuttaa epävarmalta?
Ei voi aidosti vaan kaivata kokemuksia tai ideoita jos ei itse keksi miten voisi juhlia?

Vierailija
7/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Tammer

Vierailija
8/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Itse ehkä kutsuisin lähimmät ravintolaan syömään tai sitten tekisin pienet cocktailkutsut kotona. Tai jos porukka sellaista että voisi järkätä saunaillan tai paljuillan?

Vierailija
9/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:54"] Mitähän alapeukutettavaa tässäkin aloituksessa oli...? [/quote]En tiedä, en alapeukuttanut, mutta arvelisin että ehkä se epävarmuus ja muiden mielipiteiden kyseleminen tuollaisessa asiassa saattoi olla syynä? [/quote] Eli vinkkejä ei voi kysellä ilman että vaikuttaa epävarmalta? Ei voi aidosti vaan kaivata kokemuksia tai ideoita jos ei itse keksi miten voisi juhlia?

[/quote]"Onko se vähän hölmöä" antaa epävarman ja muiden hyväksyntää kaipaavan vaikutelman.

Vierailija
10/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan yli kaiken pönötysjuhlia. Me mentäis mökille tai vuokrattais jostain sauna järven rannalta jossa voitais viettää iltaa. Vieraille ei kerrottais etukäteen vihkimisestä mitään vaan kutsuttais heidät viettämään saunailtaa/mökkiviikonloppua. Tulis ketkä tulis ja jossain välissä mainittais ohimennen et mentiin naimision pari tuntia sitten

Vierailija
11/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:54"] Mitähän alapeukutettavaa tässäkin aloituksessa oli...? [/quote]En tiedä, en alapeukuttanut, mutta arvelisin että ehkä se epävarmuus ja muiden mielipiteiden kyseleminen tuollaisessa asiassa saattoi olla syynä? [/quote] Eli vinkkejä ei voi kysellä ilman että vaikuttaa epävarmalta? Ei voi aidosti vaan kaivata kokemuksia tai ideoita jos ei itse keksi miten voisi juhlia?

[/quote]Tottakai voi kysellä vinkkejä ja muiden kokemuksia. Mutta jos esiintyy epävarmana niin antaa epävarman kuvan :D

Vierailija
12/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:56"]

Mikään mitä haluatte tehdä ei oo hölmöä. Voitte vuokrata tilan/mökin tai mennä porukalla ravintolaan tai jonkun luo, syödä hyvää ruokaa tai juoda kakkukahvit tai muuta.

[/quote]No oli se aika hölmöä kun se yksi morsmaikku kertoi, että paljon pitää rahaa laittaa, vähän ei riitä, Justiinakos se oli? :D

Vierailija
13/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo hääyö -tapahtuma siis yöllä tai illalla?

Vierailija
14/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sulhaselle vinkiksi, että ei kannata tehdä niin kuin minun ensimmäinen siippani teki. Hän ilmoitti vastavihitylle morsiamelleen, joka hempeänä odotti ihanan romanttista hääyötä, että sama pillu se on kuin eilenkin, mitä sitä nyt tarvitsee joka ilta panna.

Vierailija
15/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:02"]eikö hääyönä naida aina tunteella? eikö se ole se päivän suola?

-jorma69
[/quote] kyllä naidaan itse putosin sänkystä kaksi kertaa muistan lopun ikääni

Vierailija
16/16 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:26"]Onko tuo hääyö -tapahtuma siis yöllä tai illalla?
[/quote]

Alkaa klo 18 ja kestää niin pitkään kun vihittäviä riittää.