Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno rv 6+5. Milloin saa ottaa alkoholia??

Vierailija
16.08.2008 |

Olen niin murheen murtama, että tekisi mieli vetää pää täyteen. Vuodan kovasti....en kestä tätä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että unohtaisin edes pieneksi hetkeksi mitä on tapahtunut! Tätä lasta yritettiin kaksi vuotta, kaksi vuotta olen ollut polttamatta, juonut harvoin aina siinä uskossa että tässä kierrossa tärppää...nyt tämä ihme ja otettiin meiltä pois. Kyllä varmaan haen pullon viiniä. en tiedä miten selviän....

Vierailija
2/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yleensä vain vahvistaa niitä negatiivisia tunteita.

Itse tekisin kuitenkin varmasti ihan samoin kuin sinä, joten tämä ei ollut moralisointia. Alkoholi vilkastuttaa verenkiertoa, joten varmasti lisää vuotoa, mutta jos minä olisin sinä, ja Hb ei olisi ennestään huono, niin vetäisi itse varmaan saman tien.

Tämä ei ollut neuvo. Tämä oli mitä itse olisin tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tärkein unohtui ekasta viestistä: olen todella pahoin puolestanne. *hali* Todella pahoillani. Voin vain kuvitella miten pahalta sinusta tuntuu juuri nyt.

Vierailija
4/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silti raskaana, ja sain terveen lapsen. Olisko kaksonen mennyt kesken siitä en tiedä

Vierailija
5/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en kuitenkaan joisi ennenkuin olisin 100% varma että on todellakin mennyt kesken.

Vierailija
6/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on varmasti keskenmeno. Joskus käy niin, että saattaa vuotaa paljonkin, mutta raskaus jatkuu. Tiedän, että turha toivokin tuntuu pahalta, mutta itselläni kävi juuri noin. Olin varma, että kesken meni, mutta ultrassa alkiolla sydän yhä pamppaili ja ainakin nyt vielä reilua kuukautta myöhemmin pikkuinen on yhä mukana.

Vierailija
7/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti ja masensi nimittäin niin paljon.

Otan osaa *halaus*

Vierailija
8/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikiöpussi tullut ulos jo. ;(

Vierailija
9/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti murtunut olo, *halaus*

Vierailija
10/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikiöpussi tullut ulos jo. ;(

Siinä tapauksessa halaus ja osannottoni. Jaksamista.

Eiköhän tuossa tapauksessa uskalla ainakin jonkin verran ottaa, mutta itse varoisin niin paljoa juomasta, etten huomaa tai osaa reagoida, jos jostain syystä vielä tuleekin joku komplikaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi