Fazer leipoo suomiviljasta limppuja venäläisille Venäjällä.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä, kuinka venåjån kansalaisten elämien vaikeuttaminen auttaa Ukrainaa. Tai Suomalaisten yksityisyrittäjien konkurssit.
En muista lukeneeni tai kuulleeni yhdestäkään kansalaisesta, joka ei tuomitsisi näitä tekoja. He häpeää syvästi johtajaansa ja järjestävät itsekin protesteja tätä vastaan.
Heillä ei ollut etukäteen tietoa siitä mitä Putin aikoo ja heiltä ei sitä kysytty, viattomia ovat hekin.
Tämä on täysin perusteetonta noitavainoa, ja tätäkin tullaan häpeämään ja pyytelemään anteeksi.
Mä ainakin häpeän tätä viattomien kiusaamista.
Olen lukenut ja kuullut ihan omin korvinkin (haastatteluissa) vaikka kuinka monia tavallisten venäläisten kommentteja, joissa he puolustavat Putinia ja laitonta hyökkäyssotaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä, kuinka venåjån kansalaisten elämien vaikeuttaminen auttaa Ukrainaa. Tai Suomalaisten yksityisyrittäjien konkurssit.
En muista lukeneeni tai kuulleeni yhdestäkään kansalaisesta, joka ei tuomitsisi näitä tekoja. He häpeää syvästi johtajaansa ja järjestävät itsekin protesteja tätä vastaan.
Heillä ei ollut etukäteen tietoa siitä mitä Putin aikoo ja heiltä ei sitä kysytty, viattomia ovat hekin.
Tämä on täysin perusteetonta noitavainoa, ja tätäkin tullaan häpeämään ja pyytelemään anteeksi.
Mä ainakin häpeän tätä viattomien kiusaamista.
”Ei me näitä pakotteita tarvita, me halutaan vaan matkustella ja shoppailla”
Fazerin tuotteet maistuu pahalta. Ei siis "bad" vaan "evil".
Leipokaa Putinille leipä jossa on kärpässientä.
Sanotaan, että nuorempi sukupolvi Venäjällä vastustaa sotaa ja vanhempi kannattaa. Ylen Pietarissa tekemässä katugallupissa näytti olevan toisin päin, iäkkäämmät totesivat sodan olevan jotakuinkin täysin perseestä, kun taas sellainen parikymppinen hupparijätkä kehui Putinia ja hänen sotaretkeään maasta taivaisiin.
Tekeeköhän "Reissumiehiä" taannoisen kohun tyyliin siellä? Ei taitaisi mennä kaupaksi...
Vierailija kirjoitti:
Fazerin tuotteisiin tuli nyt kyllä aika paska sivumaku. Tulen jättämään mahdollisuuksien mukaan kauppaan.
Eikö aatteellisen mammat ole fazeria boikotoinut jo monta vuotta palmuöljyn takia 😂
Onpa sitten kivaa, kun Suomen pressa päättää aloittaa sodan ja me joudutaan saarroksiin täällä ja vainon kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin häpeän tätä viattomien kiusaamista.Olen lukenut ja kuullut ihan omin korvinkin (haastatteluissa) vaikka kuinka monia tavallisten venäläisten kommentteja, joissa he puolustavat Putinia ja laitonta hyökkäyssotaa.
En ole nähnyt yhtäkään. Onko linkkiä?
Hyi oksetus mikä sontapulju Fazer on! Suomessa hyvesignaloidaan ja ollaan niin moraalisesti oikeamielisiä ja edistyksellisiä ihmisoikeuksien vankkumattomia puolustajia, että kun kyselytutkimuksen tulos oli se että suomalaisten miesten mielestä miehen malli on kapea, töhritään reissumiespussit ulosteen värisillä ukoilla ja kurditaistaisilla, hormoneja kiskoneilla naisilla. Sitten hymistään tyytyväisenä, kyllä tuo oli just se mitä tavallinen suomalainen mies tarkoitti todetessaan että miehen malli on kapea. No lisää nekkejä ja transhirvityksiä, sillä se korjaantuu.
Nyt sitten kun olisi oikeasti kysymyksessä ihmisoikeuksien puolustaminen ja vaadittaisiin aidosti korkeamoraalista ratkaisua, voittaakin tietysti raha :D kuten aina. Tää on niin tätä, totta kai sama pskafirma mikä hyvesignaloi trans- ja nekkejutuilla minkä ehtii on yksi harvoista jota ei kiinnosta ihmisoikeudet oikeasti pätkääkään. Oletteko yllättyneitä, koska minä en.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sitten kivaa, kun Suomen pressa päättää aloittaa sodan ja me joudutaan saarroksiin täällä ja vainon kohteeksi.
Jos Suomen presidentti tosiaan aloittaisi laittoman hyökkäyssodan johonkin suvereeniin valtioon emmekä me sitä estäisi, niin todellakin ansitsisimme saarron ja talouspakotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin häpeän tätä viattomien kiusaamista.Olen lukenut ja kuullut ihan omin korvinkin (haastatteluissa) vaikka kuinka monia tavallisten venäläisten kommentteja, joissa he puolustavat Putinia ja laitonta hyökkäyssotaa.
En ole nähnyt yhtäkään. Onko linkkiä?
Ei ole tähän hätään linkkiä viime päivinä tulleisiin television uutislähetyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi oksetus mikä sontapulju Fazer on! Suomessa hyvesignaloidaan ja ollaan niin moraalisesti oikeamielisiä ja edistyksellisiä ihmisoikeuksien vankkumattomia puolustajia, että kun kyselytutkimuksen tulos oli se että suomalaisten miesten mielestä miehen malli on kapea, töhritään reissumiespussit ulosteen värisillä ukoilla ja kurditaistaisilla, hormoneja kiskoneilla naisilla. Sitten hymistään tyytyväisenä, kyllä tuo oli just se mitä tavallinen suomalainen mies tarkoitti todetessaan että miehen malli on kapea. No lisää nekkejä ja transhirvityksiä, sillä se korjaantuu.
Nyt sitten kun olisi oikeasti kysymyksessä ihmisoikeuksien puolustaminen ja vaadittaisiin aidosti korkeamoraalista ratkaisua, voittaakin tietysti raha :D kuten aina. Tää on niin tätä, totta kai sama pskafirma mikä hyvesignaloi trans- ja nekkejutuilla minkä ehtii on yksi harvoista jota ei kiinnosta ihmisoikeudet oikeasti pätkääkään. Oletteko yllättyneitä, koska minä en.
Ja jatkan vielä sen verran, että älkää nyt hyvät ihmiset olko niin typeriä että uskotte tuon ”no jos me lopetetaan vienti ja myynti niin rüssille tulee nälänhätä ;(((”-soopaan. Samaa epärehellistä hyvesignalointia kuin fazerilta yleensäkin. Kenelle menee läpi että venäjän kansan ruokahuolto olis mula jonkun fazerin varassa noin vahvasti? Pskapuhetta, hyvesignalointia ja valheita fazerilta, eli ei mitään uutta millään saralla.
S-ryhmä luultavasti poistui Venäjältä ennen kaikkea siksi, että sillä oli Venäjällä kymmenien miljoonien eurojen tappiot. Muista mainitusita en tiedä - tuskin kehumista, jos kerran vetäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin tuotteet maistuu pahalta. Ei siis "bad" vaan "evil".
Sinäkin unohdat tuon aatteellisen ideologiasi viimeistään kun joulun konvehdit tulee myyntiin.
Mä ainakin uskon vasta sitten tämän aidon boikotin kun joulusuklaat jää kauppojen hyllyille.
Pääsiäisenä ehkä vielä pysyy mielessä ja myynnissä on hyvin pieni notkahdus.
Vierailija kirjoitti:
"Leipä on peruselintarvike ja äkillinen valmistuksen lopettaminen aiheuttaisi isoja humanitäärisiä ongelmia siviiliväestölle Pietarissa ja Moskovassa."
Aijaa, eikö niitä humanitäärisiä ongelmia ole Ukrainassa enemmän tällä hetkellä? Kaikki muut yritykset koittavat saada pakotteilla kansan heräämään, mutta fazer paapoo heitä. Ahneutta tuo on, eikä mitään muuta.
Luomalla humanitäärinen kriisi venäjälle, nopeutetaan kansan kyllästymistä putleriin. Julmaa, mutta näin täytyy toimia. Putleri ei kaadu pakotteisiin, kansan täytyy nousta putleria vastaan ja kaataa koko kieroutunut hallinto.
Niin wokea, tuo HYVÄ vs. PAHA!!! Siitä tietää, ketkä ovat mukana korruptiossa.
"PAHA!!!" = "olen korruptoitunut".
Fazerin tuotteen ovat parhaimmillaan mauttomia.
Mautonta on myös tekopyhyys.
Luuletko oikeasti että Moskovan ruokahuolto on fazerin leipomon varassa :DDDD
Nyt jotain rajaa siellä trollitehtaalla :D
PS. KAIKKI mikä heikentää venäjää parantaa Ukrainan asemaa.