Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väestönsuojaan ei lemmikkieläimiä?

Vierailija
04.03.2022 |

Sisälle siis jätetään ihmisen rakkain ystävä. Kamalaa. Toivotaan ettei tule tällästä tilannetta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole jo hiljaa

2/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään elukoita sinne!

Mutta joo, toivotaan ettei tule tarvetta suojille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja kisut jätetään kodin turvallisimpaan huoneeseeen vesikulhon ja raksupussin kanssa. Ei siellä väestönsuojissakaan ole tarkoitus viihtyä kuin max. 72 h. 😀

Vierailija
4/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jäädä kämpillesi sen koirasi kanssa.

Vierailija
5/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mahdu edes kaikki ihmiset. Melko isokokoista porukkaa on nykyisin. Voi olla, että pari tuntia meidän pommisuojassa saa aikaan tunkkaisen ilman ja ahdistuksen. Ei niissä pysty olemaan.

Vierailija
6/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveällä innolla jengi on pakkautumassa väestönsuojiin. Minä otan elukat ja lähden maalle, ei meitä mihinkään bunkkeriin tarvitse ottaa. Pieni stressi elukoillekin nököttää suljetussa tilassa ja pommit ryskää päällä, omistajakin paniikissa ja siitäkös ainakin omat koirat ottaa kierroksia. Ei, eläinten paikka ei ole väestönsuojassa.

Vierailija
7/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun kuulin niin päätin, että en todellakaan lähde johonkin tunkkaiseen väestönsuojaan kyhjöttämään kun koirani jää yksin. Mieluummin kuolen kotiini jos näin on tarkoitettu.

Vierailija
8/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen koiran kanssa siskon luo maallw, tai jään kotiin. Koiraa en jätä.

Vierailija
9/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Helsingissä on omat väestönsuojat mammojen pikku puudeleille.

Vierailija
10/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suojan uloskäynti tukkeutuu, niin kyllähän lemmikistä voi sitten tulla kovinkin haluttu omaisuus. Jos tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
11/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei tuo kerrostalon kellarihäkkivarasto hirveästi kiinnosta muutenkaan, niin jäisin lemmikkien kanssa omaan kylppäriin. Teippaisin ikkunat jesarilla ja yrittäisin saada keittiön pöydän mahtumaan vielä sinne. Ei se pöytä toki auta jos nuo yläkerrokset romahtaa päälle, mutta ainakaan ei tippuisi paneloinnit päähän.

Vierailija
12/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa korvatulpat mukaan, koska mä kuorsaan.

Vierailija
13/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kun kuulin niin päätin, että en todellakaan lähde johonkin tunkkaiseen väestönsuojaan kyhjöttämään kun koirani jää yksin. Mieluummin kuolen kotiini jos näin on tarkoitettu.

Oikein 👍

Ne paikat on tarkoitettu ihmisille.

Vierailija
14/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa korvatulpat mukaan, koska mä kuorsaan.

Tuskin nukut siellä. Ne tilat on niin pienet ettei siellä mahdu makoileen.

Vierailija
15/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne mahdu edes kaikki ihmiset. Melko isokokoista porukkaa on nykyisin. Voi olla, että pari tuntia meidän pommisuojassa saa aikaan tunkkaisen ilman ja ahdistuksen. Ei niissä pysty olemaan.

kyllä tuolla nyt korona tarttuu :(

Vierailija
16/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin joditabletin ja menisin koirien kanssa taloyhtiön pesutupaan siellä olevan tason alle. Ruokaa ja juomaa, peittoja, tyyny, kynttilöitä ja tulitikkuja mukaan. Ehkä olisi fiksua jo nyt hankkia kissan hiekka-astiakin. Itse voisin pissata roskaämpäriin. Pärjättäisiin pari päivää. Minulle ei olisi vaihtoehto jättää koiria yksin pelkäämään. Jos lähtö tulee siksi, niin sitten niin on tarkoitettu.

Vierailija
17/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pesutuvassa voi pissata suoraan viemäriin? Samaan paikkaan se sieltä menee kun vessastakin.

Vierailija
18/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se. Koirille hiekka-astia.

Vierailija
19/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Näin sitten päästään kerralla kaikista sekopäistä jotka pitävät koiriaan ihmisiä arvokkaampana. 

Vierailija
20/20 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän toisaalta. Toiset voivat olla allergisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi