Väestönsuojaan ei lemmikkieläimiä?
Sisälle siis jätetään ihmisen rakkain ystävä. Kamalaa. Toivotaan ettei tule tällästä tilannetta.
Kommentit (20)
No ei tietenkään elukoita sinne!
Mutta joo, toivotaan ettei tule tarvetta suojille.
Koirat ja kisut jätetään kodin turvallisimpaan huoneeseeen vesikulhon ja raksupussin kanssa. Ei siellä väestönsuojissakaan ole tarkoitus viihtyä kuin max. 72 h. 😀
Voit jäädä kämpillesi sen koirasi kanssa.
Ei sinne mahdu edes kaikki ihmiset. Melko isokokoista porukkaa on nykyisin. Voi olla, että pari tuntia meidän pommisuojassa saa aikaan tunkkaisen ilman ja ahdistuksen. Ei niissä pysty olemaan.
Hirveällä innolla jengi on pakkautumassa väestönsuojiin. Minä otan elukat ja lähden maalle, ei meitä mihinkään bunkkeriin tarvitse ottaa. Pieni stressi elukoillekin nököttää suljetussa tilassa ja pommit ryskää päällä, omistajakin paniikissa ja siitäkös ainakin omat koirat ottaa kierroksia. Ei, eläinten paikka ei ole väestönsuojassa.
Tämän kun kuulin niin päätin, että en todellakaan lähde johonkin tunkkaiseen väestönsuojaan kyhjöttämään kun koirani jää yksin. Mieluummin kuolen kotiini jos näin on tarkoitettu.
Minä menen koiran kanssa siskon luo maallw, tai jään kotiin. Koiraa en jätä.
Etelä-Helsingissä on omat väestönsuojat mammojen pikku puudeleille.
Jos suojan uloskäynti tukkeutuu, niin kyllähän lemmikistä voi sitten tulla kovinkin haluttu omaisuus. Jos tiedät mitä tarkoitan.
Joo. Ei tuo kerrostalon kellarihäkkivarasto hirveästi kiinnosta muutenkaan, niin jäisin lemmikkien kanssa omaan kylppäriin. Teippaisin ikkunat jesarilla ja yrittäisin saada keittiön pöydän mahtumaan vielä sinne. Ei se pöytä toki auta jos nuo yläkerrokset romahtaa päälle, mutta ainakaan ei tippuisi paneloinnit päähän.
Ottakaa korvatulpat mukaan, koska mä kuorsaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kun kuulin niin päätin, että en todellakaan lähde johonkin tunkkaiseen väestönsuojaan kyhjöttämään kun koirani jää yksin. Mieluummin kuolen kotiini jos näin on tarkoitettu.
Oikein 👍
Ne paikat on tarkoitettu ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa korvatulpat mukaan, koska mä kuorsaan.
Tuskin nukut siellä. Ne tilat on niin pienet ettei siellä mahdu makoileen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne mahdu edes kaikki ihmiset. Melko isokokoista porukkaa on nykyisin. Voi olla, että pari tuntia meidän pommisuojassa saa aikaan tunkkaisen ilman ja ahdistuksen. Ei niissä pysty olemaan.
kyllä tuolla nyt korona tarttuu :(
Minä ottaisin joditabletin ja menisin koirien kanssa taloyhtiön pesutupaan siellä olevan tason alle. Ruokaa ja juomaa, peittoja, tyyny, kynttilöitä ja tulitikkuja mukaan. Ehkä olisi fiksua jo nyt hankkia kissan hiekka-astiakin. Itse voisin pissata roskaämpäriin. Pärjättäisiin pari päivää. Minulle ei olisi vaihtoehto jättää koiria yksin pelkäämään. Jos lähtö tulee siksi, niin sitten niin on tarkoitettu.
Miksei pesutuvassa voi pissata suoraan viemäriin? Samaan paikkaan se sieltä menee kun vessastakin.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Näin sitten päästään kerralla kaikista sekopäistä jotka pitävät koiriaan ihmisiä arvokkaampana.
Ymmärrän tämän toisaalta. Toiset voivat olla allergisia.
Ole jo hiljaa