Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ärsyttävä tapa lopettaa kekustelu...miten kokisit?

Vierailija
04.03.2022 |

Kesken keskustelun siinä kohtaa kun olen sanomassa omaa kommenttiani aiheesta, saattaa todeta ettei hän jaksa keskustella enempää tai ettei kiinnosta kuulla enempää jne. Koen tuon loukkaavana ja otan henkilökohtaisesti...miksi hän ei halua tai välitä kuulla kantaani?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kuzipää

Vierailija
2/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä rahkeita keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kekustelu?

Vierailija
4/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
5/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet sen kanssa? Onko se rikas ja/tai isokullinen?

Vierailija
6/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Ex lähti pois kesken keskustelun. Siis saattoi kesken lauseeni vain kävellä talosta ulos. Ensimmäisiä kertoja tuo vähän nauratti, mutta sitten alkoi tuntua pahalta.

Vierailija
7/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kekustelu?

Oisko vaikka keskustelu? Oletko kuullut kirjoitusvirheistä?

Vierailija
8/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä Narsistihullu paikalle niin asia selviää!

Vierailija
9/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä rahkeita keskustella.

En tiedä, enemmänkin tuntuu ettei kiinnosta kuulla mun sanottavaani ja etten osaa keskustella hänen "tasonsa" mukaisesti.

-ap

Vierailija
10/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun paneskelette ja ratsastat hänen päällään, niin kierähdä päältä pois ja sano, ettet nyt enempää jaksa panna tällä kerralla.

Vierailija
11/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.mies keskeyttää ja sanoo:se siitä tai kyllä hän sen tietää.kyllä siinä keskusteluhalut katoaa äkkiä ja kommunikointikin vähenee,kun yhteistä puheen aihetta ei enää ole.

Vierailija
12/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se loukkaavaa jos mies ei jää kuuntelemaan hyviä loukkauksia ja solvauksia mitä mielessä on kehittänyt

Vierailija
13/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se loukkaavaa jos mies ei jää kuuntelemaan hyviä loukkauksia ja solvauksia mitä mielessä on kehittänyt

Ei nyt ollut kyse mistään riidasta tai edes väittelystä

-ap

Vierailija
14/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa. Ex lähti pois kesken keskustelun. Siis saattoi kesken lauseeni vain kävellä talosta ulos. Ensimmäisiä kertoja tuo vähän nauratti, mutta sitten alkoi tuntua pahalta.

Joo, tule aina itselleni ihan yllätyksenä tämä tilanne ja mietin sanoinko jotain väärin tms.

-ap

Vierailija
15/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfa

Vierailija
16/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kekustelu?

Kiroitelkaa rauhasa, niin ei tle luki vrheitä. Ei täsä pika kiroitusa tarvi osata.

Vierailija
17/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin aloin tekemään, jos jutut uhkasi mennä sille tutulle alueelle jolla keskustelu eteni siihen ettei vuorokeskustelu toiminut ja toinen alkoi menemään henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
18/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko kyse siis siitä että haluat päästä sanomaan viimeisen sanan/vaatimuksen asiasta mikä on sanottu jo moneen kertaan?

Vierailija
19/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko kyse siis siitä että haluat päästä sanomaan viimeisen sanan/vaatimuksen asiasta mikä on sanottu jo moneen kertaan?

Ei mielestäni, vaan että keskustelua on jonkun aiheen ympäriltä ja haluaisin tuoda jonkun ajatukseni vielä ilmi kun hän on sanonut omansa (mahd. siihen liittyen) niin ei halua enää kuulla. Luulen että hän olettaa tietävänsä mitä tai minkä tyylistä aion sanoa.

-ap

Vierailija
20/30 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies sanoi jokaisen riidan kohdalla jo ennen kuin se ehti kunnolla alkaakaan: "okei mä olen väärässä ja sä oikeassa". Olin silloin vielä nuori ja tyhmä joten jäin vain suu auki ihmettelemään, että tässäkö se oli? En mä halunnut "olla oikeassa", vaan että selvitetään asiat ja että molemmat oltaisiin tyytyväisiä. 

Mutta tämä oli hänen tyylinsä selvittää riidat. Sanoo vaan, että nainen on aina oikeassa. Sitten vielä ihmetteli miksen halua seksiä, vaikka olin jo saanut olla oikeassa. Ei ikinä enää tuollaista tossukkamiestä. Antoi äitinsäkin kiusata minua koska sanoi hänellekin että on aina oikeassa. Ja mulle, että äiti on aina oikeassa =D