Lue keskustelun säännöt.
Raskaana ja horjahdin
31.07.2015 |
, en kumminkaan lentänyt ihan maahan asti vaan pystyin pitämään itteni ylhäällä, nyt kumminkin vauva tempoo mahassa kuin viimestä päivää, potkii ihan vimmatusti eikä meinaa rauhoittua ollenkaan. En kai voinut aiheuttaa sille mitään, kun ei muhunkaan sattunut? T. Ensimmäistä odottava
Kommentit (3)
Sulla erittyi stressihormonia tms. ja lapsi nyt niitä polttelee. Lapsi on kuitenkin ihan hillittömän hyvin turvassa vatsassa, mutta soita ihmeessä synnärille ja kysy kannattaisiko käydä käyrällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soita synnärille! Parempi aina varuilta kysyä kuin itsekseen stressata asiasta. Tsempit :)
Minä olin seitsemännellä kuulla, kun liukastuin jäisellä tiellä ja kaaduin suorilta jaloilta selälleni ja löin pääni niin, että taju meni. Muutaman minuutin päästä tulin tajuihini ja kömmin ylös. Niskaranka ja yläselkä olivat pahoin tärähtäneet, enkä saanut päätä käännettyä. Soitin sairaalaan ja kysyin, mitä pitää tehdä, tulenko tarkastukseen vauvan takia. Siellä sanottiin, että jos vauva liikehtii, kaikki on hyvin, mutta minulle pitää olla valvoja vuorokauden ajan mahdollisen aivotärähdyksen varalta. Sanottiin myös, että vauva on voinut säikähtää ja liikehtii sen takia vilkkaammin vähän aikaa, mutta siis jos liikehdintää on, kaikki on ok. Jos vauva ei lainkaan liikehtisi ja tulisi vuotoa, pitäisi lähteä sairaalaan nopeasti, samoin jos niskajäykkyys ei menisi ohi.