Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE Areena klo 23.20 Niinistö kertoo medialle tapaamisestaan USA: n presidentin kanssa

Vierailija
04.03.2022 |

No niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ollaan hiukan viisaampia. Elekielikin voi kertoa paljon.

Vierailija
2/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerro turvatakuista jäsenhakemusta varten tai jo jäsenhakemuksesta niin voi minun puolesta syöksyä Atlanttiin ja pysyä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerro turvatakuista jäsenhakemusta varten tai jo jäsenhakemuksesta niin voi minun puolesta syöksyä Atlanttiin ja pysyä siellä.

No no, jäitä hattuun nyt. Kulisseissa tapahtuu koko ajan ja niin pitääkin. Jos kaiken kertoo niin kohta Venäjältä kuuluu kummia. Pum pum 🔥

Vierailija
4/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, valehdellaan, salaillaan ja hämätään julkisuudessa. Pitää oppia toimimaan Venäjän tavoin. Länsimaissa totuus on totuus tai sitten se on valhe. Venäjällä on taktinen totuus, kuten pienet vihreät miehet Krimillä eivät olleet venäläisiä kunnes oho, ne olivatkin mutta saatiin ostettua aikaa. Venäläiset tiesivät että Putin valehteli, muytta se hyväksyttiin taktisena totuutena. Tai Venäjän ohjuksella ammutun lentokoneen matkustajat itse asiassa olivatkin kuolleet jo omia aikojaan ja konetta ohjasi siis vainaa - tekninen totuus.

Katsokaa youtubesta Tiedustelueverstin arvio Venäjästä ja mitä Venäjällä on taktinen totuus ja miksi Putinia totellaan kuin se olisi jumala.

Vierailija
5/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tulee kaverin suusta niin sekavaa selostusta, että sitä ruoditaan taas monta päivää eri medioissa.

Vierailija
6/6 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausia olen lukenut talla palstalla suomalaisten amerikkavihasta ja NATOvastaisuudesta. Nyt sitten yhtakkia apu kelpaisikin ja sita ihan vaaditaan. Mitaan jasenmaksuja ei ole maksettu vuosikausia niinkuin muut liiton maat mutta nyt pitaisi kaikkien rientaa avuksi, ilmaiseksi tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän