Olisipa rahaa lähteä pois.t.ammattivalittaja
Kommentit (13)
Kyllä sä voit. Mä menin metsään. Mutta jos olet mukavuudenhaluinen...
Tossut vaan jalkaan painut niin pitkälle kun pippuri kasvaa
Etkös ole aina sanonut, että jos eroaisit miehestäsi, saisit yhteiskunnan tukina tarpeeksi rahaa elämiseesi? Mihis tämä vaihtoehto on kadonnut? Vai tarkoititko, että haluat pois jonnekin vaikka ulkomaille lomalle?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:46"]
Tossut vaan jalkaan painut niin pitkälle kun pippuri kasvaa
[/quote]
Mikä ihmeen haave työmarkkinatuelle pääsy on? Mikset saa ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea tai eläkettä?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:56"]Mikä ihmeen haave työmarkkinatuelle pääsy on? Mikset saa ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea tai eläkettä?
[/quote]
Työkkäri katsoo valittajan yrittäjäksi, koska joskus tekee jotain paperitöitä avittaakseen miestänsä. Miksi on tällaista edes työkkärin ämmille mennyt kertomaan, who knows. Joo, mä vietän täällä ihan liikaa aikaa.
Metsään meno on ap:lle hankala vaihtoehto kun on niitä kaikkia rajotteita. Henkinen rajoite hänellä on se, että hän olettaa että kaikki elämää parantavat toimet vaativat nimenomaan ja vain rahaa.
Ap:han yritti puhelinmyyntityötä kesän alussa, mutta se taisi mennä reisille jo alkuvaiheessa (en käynyt lomalla netissä lainkaan). Siinä työssä tulot ovat pienet ja asiakkaat tökeröitä, mutta olisi sekin parempaa kuin kotona kyllästyminen ja valittaminen ammattina.
AP:lla on kurja tilanne. Jos on tottunut siipeilemään miehensä rahoilla ja nauttimaan hänen tarjoamastaan korkeasta elintasosta, niin EI VOI (enää) ELÄÄ niillä tuloilla mitä itse tienaisi tai yhteiskunta säälistä antaisi.
Kriisitilanteissa on usein havaittu näitä turkiksiin pukeutuneita naisia jotka ovat KUOLEET kun eivät ole pystyneet alentumaan syömään kaurapuroa elääkseen.
41v m
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 08:59"]
AP:lla on kurja tilanne. Jos on tottunut siipeilemään miehensä rahoilla ja nauttimaan hänen tarjoamastaan korkeasta elintasosta, niin EI VOI (enää) ELÄÄ niillä tuloilla mitä itse tienaisi tai yhteiskunta säälistä antaisi.
Kriisitilanteissa on usein havaittu näitä turkiksiin pukeutuneita naisia jotka ovat KUOLEET kun eivät ole pystyneet alentumaan syömään kaurapuroa elääkseen.
41v m
[/quote]Mun mieheni tarjoaa aika matalan elintason, ei tosiaankaan mitään turkkeja tms. mutta syödä ja asua minunkin jossain pitää eikä ole euroakaan rahaa.ap
Mielikuvitusleikki: sulla olisi rahaa lähteä ihan minne haluat. Mihin menisit?