Blini-ravintola joutunut HIRVITTÄVÄN russofobian kohteeksi
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
jos haluaa protestoida miksi ei laittaisi kommenttiaan johonkin ravintolaan venäjällä. Haisee persulta.
Sinähän itket täällä jatkuvasti että persut on venäläisten puolella. Nyt ne onkin sitten niitä vastaan. Päätä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että nyt potkitaan sitten päähän uhreja? Suomalaiset alkavat omimaan apinajengien käytöstapoja. Uusi kulttuuri valtaa alaa.
Noin käyttäydytään vaan siellä kehäkolmosen sisällä ja täällä muualla vain persut mutta ne persut me hoidellaan kyllä. Te siellä etelässä olet sikoja kaikki.
Opettele maajussi kirjoittamaan ja mene takaisin haisevaan navettaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ihmiset tietävät että tuon venäläisravintolan omistaja ja työntekijät ovat ukrainalaisia, mistä se pitäisi tietää.
Kannattaako harrastaa aivovammaisena vandalismia, jos ei tiedä edes keihin sitä kohdistaa? Ymmärtäisin närästyksen, jos he näyteikkunassa ilmaisisivat tukensa eräälle nimeltä mainitsemattomalle diktaattorille. Nyt alennutaan ihan samalle tasolle.
Täytyykin mennä heti huomenna tai viimeistään ensi viikolla tuonne syömään, ja ottaa kaveritkin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin mennä heti huomenna tai viimeistään ensi viikolla tuonne syömään, ja ottaa kaveritkin mukaan!
Jos se olisi Suomessa asuvan venäläisen omistama, et menisi?
Minulla on useampi venäläinen ystävä joilla kaksoiskansalaisuus ja he ovat tällä hetkellä aivan kauhuissaan. He eivät ihan syystä halua asia Venäjällä, mutta tällä hetkellä pääl on Suomessakin r yssäainot.
Pata kattilaa soimaan, pitäisi joku tolkku saada tähän kiusaamiseen ainakin näiden aivan tavallisten venäläisten suhteen, jotka esim tekevät töitä Suomessa tekijänä tai yrittäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi Suomessa asuvan venäläisen omistama, et menisi?
Minulla on useampi venäläinen ystävä joilla kaksoiskansalaisuus ja he ovat tällä hetkellä aivan kauhuissaan. He eivät ihan syystä halua asia Venäjällä, mutta tällä hetkellä pääl on Suomessakin r yssäainot.
Pata kattilaa soimaan, pitäisi joku tolkku saada tähän kiusaamiseen ainakin näiden aivan tavallisten venäläisten suhteen, jotka esim tekevät töitä Suomessa tekijänä tai yrittäjänä.
Häh? Mitä ihmettä?
Tietysti menisin ja käyn venäläisissä ravintoloissa. Tiedän myös useita venäläisiä ihmisiä ympäri maailman, en tiedä miten ne nyt tähän liittyy.
Niin, sinänsä väärä kohde ne länsimaissa asuvat venäläiset jotka asuvat länsimaissa koska eivät pidä Venäjän hallinnosta. Läheskään kaikki tosin eivät tällaisia ole.
Ihan samoja vihan lietsojia tämä palsta ihan täynnä!!!
Älkää nyt idiootit hyökätkö satunnaisten venäläisten kimppuun.
Silti on myös turha uskoa siihen valheeseen ettei moni venäläinen länsimaissakin kannata Putinia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinänsä väärä kohde ne länsimaissa asuvat venäläiset jotka asuvat länsimaissa koska eivät pidä Venäjän hallinnosta. Läheskään kaikki tosin eivät tällaisia ole.
Mä luulen, että tää Venäjän hyökkäys Ukrainaan on saanut liikkeelle lähinnä ne, jotka ovat olleet jo ennestään russofoobikkoja.
Nyt kokevat sitten saaneensa oikeutuksen asenteelleen, ja ovat saaneet oikein lisäpontta ja rohkeuden ilmentää vihaaansa.
Erittäin vaikea kuvitella, että joku perusfiksu ihminen jolla ei ole ollut valmiiksi ollenkaan russofobisia asenteita, olisi nyt tuon hyökkäyksen myötä alkanut dissaamaan tavallisia venäläisiä.
Syökö tuota pascaa muka joku? Siis jos ei ihan aatteen vuoksi syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tää Venäjän hyökkäys Ukrainaan on saanut liikkeelle lähinnä ne, jotka ovat olleet jo ennestään russofoobikkoja.
Nyt kokevat sitten saaneensa oikeutuksen asenteelleen, ja ovat saaneet oikein lisäpontta ja rohkeuden ilmentää vihaaansa.
Erittäin vaikea kuvitella, että joku perusfiksu ihminen jolla ei ole ollut valmiiksi ollenkaan russofobisia asenteita, olisi nyt tuon hyökkäyksen myötä alkanut dissaamaan tavallisia venäläisiä.
Ei, koska se ei ole fobiaa vaan jotain ihan muuta. Ja on ollut jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni venäläisiä asioita seuraava ja venäläisiä tunteva tietää, että moni venäläinen kannattaa Putinia tai ei vain välitä tarpeeksi kumpaankaan suuntaan. En ajattele tuntemistani venäläisistä eri lailla kuin aiemminkaan enkä edelleekään ole käymässä venäläisten kimppuun, mutta samalla en myöskään ole yllättynyt ettei heitä kansana kiinnosta vaikka Putin hyökkää parhaillaan toiseen maahan.
Ehkä jotkut yllättyivät, koska ajattelivat venäläisten toimivan ja ajattelevan kuin länsimaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ihmiset tietävät että tuon venäläisravintolan omistaja ja työntekijät ovat ukrainalaisia, mistä se pitäisi tietää.
Vain idiootit maalittavat yhtään ketään eivätkä edes tiedä, mihin päätteisiin ukrainalaiset sukunimet päättyvät, toisin kuin venäläiset.
Suurin osa suomalaisistahan ei osaa erottaa, (kirjoitetussa muodossa) ukrainalaista ja venäläistä tekstiä toisistaan, koska kyrillisiä kirjaimiahan ne käyttävät molemmat
(mutta joitakin ihan omia kirjaimia on käytössä kummassakin.)
Tosin suurin osa heistäkään, jotka eivät siis kykene tunnistamaan, ei kuitenkaan lähde purkamaan sitä perinteistä r.ssävihaa pelkästään ihan vaan jotain , jo kyrillistä tekstiä nähdessäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Syökö tuota pascaa muka joku? Siis jos ei ihan aatteen vuoksi syö.
Venäläinen keittiö on maailmalla tunnettu ja arvostettu toisin kuin suomalainen. Suomalaisten eväät eivät maailman mittakaavassa kiinnosta muita kuin meitä itseämme. Tämä on fakta, piditpä siitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Tää on surullista ja pelottavaa. Juuri tätä Putin toivoo, että Suomessa syntyy mellakkaa ja eripuraa suomalaisten ja venäläisten kesken. Sitten hän voi tulla oikeutetusti pelastamaan omia kansalaisiaan panssarivaunuin ja valtaamaan Suomen.
Voiaan lähettää ne putelle valmiiks köytettyinä Viipuriin, vanhaan wenäläizeen kaubunciin.
No väännetään nyt rautalangasta. Persut on rasisteja. Ne eivät pysty käsittämään maailmaan niin kuin se on. Aina pitää vihata jotain ihmisryhmää. Ennen persut vihasi somaleita nyt ne vihaa venäläisiä. Vaara tässä kriisissä on se että kun me vihataan Putinin hirmuhallintoa niin me samalla annetaan tilaa persurasisteilla jotka on pahinta roskaa.