Seksi eskimon kanssa?
Onko kenelläkään naisella kokemusta seksistä eskimon kanssa? Oliko normaalii? Kerroitko miehellesi? Miten reakkoi? Heittikö pellolle vai uhkasiko yhtyä zimbabwelaisseen?
Kommentit (23)
Siinä jääkarhun taljan päällä pantiin, kun eukko keitteli meille karhupaistia. En ole uskaltanut kertoa miehelleni. Eskimon eukkokin luuli, että nyljettiin taljaa
vanilja eskimo on paras. Mansikka ok jos tykkää, päärynää en suosittele.
Mulla on eskimo miehenä. Lieksassa asutaan...
Ne nyt ovat niin vaaleita, viileitä, villejä ja paksukaluisia, että suomipoika ei pärjää missään suhteessa eskimolle
Itse asuin viisi vuotta Grönlannissa. Oli niin helkkarin kylmä, ettei tarennut edes panna
Taas lähdössä Tundralle katselemaan eskimogigoloita
Eskimo naisen voi olla synnyttäessään immen kalvo ehjä. Aina niin kylmä ettei voi ottaa housuja pois kyrpä ei yletä rikkomaan sitä
Tässä juuri lipsuttelen eskimoa, nam, nam
Siinä ei paljon kysellä. Nainen olalle ja eikun igluun
Harvemmin siellä jäällä kävelee hemasevia suomalaisnaisia jääkarhujen seassa, että siinä eskimomies menee ihan sekaisin ja sen tietää, mitä siitä seuraa
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:52"]
Harvemmin siellä jäällä kävelee hemasevia suomalaisnaisia jääkarhujen seassa, että siinä eskimomies menee ihan sekaisin ja sen tietää, mitä siitä seuraa
[/quote]
Menee raiskaamaan jääkarhua?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Menee raiskaamaan jääkarhua?
[/quote]
Ne halut onkin sellaiset, että voi pojat
Olen horatsuna jäätiköllä. Ja kyllä asiakkaita riittää. Ainut vain, että saan "palkkioni" karhuntaljoina
Senkun lapsia väännän koko ajan. Ja pakanoita kaikki
Mode vois poistaa tämänkin rasistisväritteisen ketjun. Kiitokset jo etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:54"]
Mode vois poistaa tämänkin rasistisväritteisen ketjun. Kiitokset jo etukäteen!
[/quote]
Ompa herkkää
Kylmää kyytiä, niin iglussa kuin kotonakin