Onko tällä palstalla muiden kuin ap aloittamia ketjuja??
Kommentit (13)
Ap.Eli Aulis Pitkänen jaksaa kirjoitella.
A P eli Alkuun Panija... minulle tulee aina mieleen apina... ja tiedän, että ihmiskunta on kuin Korkeasaaren paviaanit... se on vaan niin, että paviaaneilla on se hierarkia, mutta ihmiskunnan hierarkia on heittänyt täysin kuperkeikkaa... ei ole mitään kingiä ja kuningattaria ja se suuri 'lössi' eli koko kansa on laitettu sellaiseen organisaatioon, jota voisi kutsua ruotsalaisittain 'plat organisaatio' eli semmoinen, että jokainen tyyppi on samanarvoinen ja ei ole edes mitään bossia... eihän tämmöistä organisaatiota ole nykyaikana edes armeijassa ja se ei voi toimia... YMMÄRTÄÄKSENI TÄMMÖINEN ORGANISAATIOMALLI OLISI SE, JOTA KUTSUTAAN DEMOKRATIAKSI... Mutta pieleen menee, koska ihmisillä on joku paikka joka löytyy jopa hänen DNA:sta, mutta sellaista ei voi mistään DNA:sta ainakaan nykymenetelmillä edes tutkia... SE TULEE JUMALALTA... ja ihmiset eivät tiedä omaa paikkaansa vaan ovat kuin sekopäinen lauma jota ei todellakaan joku King Sauli von Niili voi johtaa vaikka apuna olisi joku tyttelinukkehallitus jolla PM-muistio kädessä lunttilappuna... Kouluissa muuten on tommonen plat organisaatio eikä siis mitään hierarkiaa eikä reksikään oikein ole mikään bossi ja joku apureksi ei todellakaan mikään bossi...
Muuten on virhe... se ei ole Pitkänen, mutta voi olla Putkonen (persukset ja suuret silmät kuin joillakin kuninkaallisten muotokuvilla ehkä Preussista tai Ruotsista... en tiedä, tsekatkaa itse...) tai ehkäpä joku Pätkänen niin kuin Fasun suklaa Pätkis... Aulis se voi olla jos se kirjoittaa Auvoisesti ja Auliisti ja tarjoaa ties mitä namuja... kuten ulosottomies Brunnbergin neekeripusuja tai ehkäpä Brunnbergin suklaata lisäksi... ja tietysti lakupatukkaa...
Ap = alkuperäinen eli ketjun aloittaja. Eli kyllä, kaikki avaukset ovat ap:n kirjoittamia.
AP on ihan paras! Miksei ap saisi kirjoitella?
Mun mielestä kans ap aloittaa kaikki parhaat ketjut.
Vähän pilkun nuss... mutta eikös se p tule postaajasta, niinkuin englanniksi original poster eli op
Ap:llä on paha palstariippuvuus. Sääliksi melkein käy. Hän ei taida paljon muuta elämässään tehdä kuin aloittaa ketjuja Vauvalla.
En ole Ap ja luon tänne monta fiksua, asiallista aloitusta. Kuinkas taas kävikään...
Ei vastauksia, siirtyvät mappi öööhön tai poistetaan, koska AP poistaa kaiken mikä ei häntä miellytä!!!
Alan pettyä palstaan totaallisesti. Niin surullisen sisäsiittoista Ap: n lampaitten ja kätyrien palsta.
Selkeästi joskus huomaa kun palstalle on eksynyt uusi tulija. Raikas tuulahdus uutta.
Mutta niihinkään ei kovin vastailla ja poistuvat.
Katoa AP palstalta, sinua ei kaivata täällä!
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on paha palstariippuvuus. Sääliksi melkein käy. Hän ei taida paljon muuta elämässään tehdä kuin aloittaa ketjuja Vauvalla.
On täällä Putinin trollien aloituksia. 🤡. Pellet asialla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin se AP?
Minulla oli yksi koulukaveri jota sanottiin AP:ksi, sillä hänen etunimensä oli Ari-Pekka.
Ei, kukaan muu ei saa aloittaa. Se on palstan säännöissä.