Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko kaupunkikohteeseen timanttisormuksen kanssa

Vierailija
04.03.2022 |

En matkusta paljon mutta olen lähdössä pian kaupunkilomalle Etelä-Eurooppaan. Kohteessa on paljon taskuvarkaita, mutta minua huolettaa iso timanttisormus nimettömässäni. Pitäisikö se jättää suosiolla hotellihuoneeseen vaikka olo tuntuukin alastomalta ilman sitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia en ole koskaan jättänyt pois, mutta jos asia minua mietityttäisi jättäisin sormuksen kotiin. Olen ajatellut, että jos joku sormuksen itselleen haluaa, hän uhkaa minua jo jollain aseella, siinä tapauksessa menee muutakin, kuin pelkkä sormus.

Vierailija
2/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri timantti 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormuksia en ole koskaan jättänyt pois, mutta jos asia minua mietityttäisi jättäisin sormuksen kotiin. Olen ajatellut, että jos joku sormuksen itselleen haluaa, hän uhkaa minua jo jollain aseella, siinä tapauksessa menee muutakin, kuin pelkkä sormus.

Tämä itseänikin pelottaa. tuo 1,5ct sormus voi toimia yllykkeenä luulemaan että pidän paljon käteistä mukana tms. auttaisikohan jos sen vain kääntäisi timantti kämmeneen?

Vierailija
4/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri timantti 😂

1,5ct, eli isohko muttei mikään jätti

Vierailija
5/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolettaa niin jätä sormus kotiin.

Vierailija
6/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt pois mm kohteissa Barcelona, Meksiko,, Bali ym missä on todellinen rullatuksi tulemisen uhka. Parempi jättää kotiin ettei houkuttele rosvoja. 

Vierailija
7/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa voi hyvin unohtaatimanttisormuksen Kahvilan pöydälle ja käydä hakemassa sen seuraavana päivänä. Italialaiset rehtiä ja rehellistä kansaa.

Vierailija
8/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis ees Helsinkiin. Milan Jaffa ja muut kurdi Ho mot ja nee ku rit vievät sen heti

Helsingissä asun, mutta Espanjan kaupunkikohteeseen olen menossa niin huolettaa.

Vierailija
9/9 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri timantti 😂

1,5ct, eli isohko muttei mikään jätti

Luultavasti leikkaa käden irti. Kallis on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan