Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka on heti tuttavallinen

Vierailija
30.07.2015 |

ja avoin. Juttelee omista asioistaan ja ylipäätään kaikesta kuin tutulle. Miten koet tällaisen ihmisen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja luottavainen. Toivottavasti ei ole joutunut elämässään montaa kertaa hyväksikäytetyksi, petetyksi ja kaltoin kohdelluksi, kuten tuolla ihmistyypillä on vaarana...

Vierailija
2/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yleensä vähän soi hälytyskellot. Epäilen, että siinä on jotain taka-ajatuksia. Haluan tutustua ihmisiin vähitellen, vähän kerrallaan. Tietysti riippuu siitä, miten tungettelevaiselta tämä henkilö muuten vaikuttaa. Jos hän esim. on pian tulossa kylään, ihmettelen, että miksi. Miksi ei riitä, että tapaamme muuten vain, esim.ulkona.

Mutta jos hän näyttää olevan luonteeltaan sellainen lörpöttelijä ja käyttäytyy samalla tavalla kaikkia kohtaan ja jos hän antaa minulle kuitenkin jotain etäisyyttä ja eikä utele kovasti, niin sitten se voi olla ihan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupeen aina höpöttelemään uusille ihmisille koska mua jotenkin ahdistaa sellanen hiljaisuus ja että tuojotellaan vaan toisia.. Siksi yritän kehittää jotain keskustelua. Olen kyllä huomannut että moni ei tästä pidä :/

Vierailija
4/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotellaan*

Vierailija
5/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:59"]

Mä rupeen aina höpöttelemään uusille ihmisille koska mua jotenkin ahdistaa sellanen hiljaisuus ja että tuojotellaan vaan toisia.. Siksi yritän kehittää jotain keskustelua. Olen kyllä huomannut että moni ei tästä pidä :/

[/quote]

Komppaan. En jotenkin jaksa sellaista kangistelua aluksi. Juttelen uusille tuttavuuksille kuin vanhoille tutuille. En nyt henkilökohtaisimpia asioitani puhu, mutta olen aika välitön ja avoin.

Jotku tykkää, jotku katsoo kuin idioottia.

Vierailija
6/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mielenkiintoisempaa keskustelua kuin small talk. Avoin, luottavainen ja positiivinen mukava ihminen todennäköisesti.

Vierailija
7/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
8/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:06"]Narsisti
[/quote]
Sinä taas vaikutat kyynikolta.

Vierailija
9/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias

Vierailija
10/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin ihmisiin tutustun itsekkin mieluummin kuin niihin jotka ovat ensitapaamisella kohteliaan asiallisia. Mielestäni nämä heti mukavat tyypit on aina todella ystävällisiä, lämpimiä ja rempseitä. Suurin osa kavereistani oli tällaisia kun tapasimme :)

Vierailija
11/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän