Työharjoittelu vanhusten parissa Espanjassa
Kyselisin siis kokemuksia ihmisiltä jotka ovat lähihoitajaksi opiskellessaan olleet työharjoittelussa Espanjassa suomalaisissa paikoisssa. Itsellä talvella edessä hoidon ja huolenpidon työharjoittelu ja olisin erittäin kiinnostunut lähtemään espanjaan harjoitteluun !! Onko tietoa paikoista, yhteystiedoista jne. jonne voisi päästä ?
Kommentit (6)
Vielä kun saisi vihiä minne ottaa yhteyttä.... En oikein googlaamalla löydä mitään paikkoja.. ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:31"]Vielä kun saisi vihiä minne ottaa yhteyttä.... En oikein googlaamalla löydä mitään paikkoja.. ap
[/quote]
Sun oma koulu ne reissut sinne järjestää jos järjestää.
juu on tieto että koulu maksaa osan matkasta jnejne ja että ulkomaille saa lähteä, mutta paikka hommataan itse. ap
Ota yhteyttä Education&Mobility tai Animafest Experience internships. Järjestävät työssäoppimispaikkoja ja haku heidän kauttaan.
Ota myös selvää koulusi työssäoppimisrekisteristä, mitä paikkoja oppilaitoksesi on käyttänyt aiemmin.
Itse olin työssäoppimisjaksolla ulkomailla viime talvena oman oppilaitoksen yhteistyöpaikassa. Ensi talvena lähden itse hankkimaani harjoittelupaikkaan Espanjassa.
Kyllä paikkoja löytyy kun vaan itse olet aktiivinen:)
Tiedän sen että rentoa on. Mene vaan. :)