Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun en voi vältellä ihastustani.

Vierailija
30.07.2015 |

Olen 20-vuotias nainen ja ihastunut 15 vuotta vanhempaan työkaveriin. Mies on myös selvästi kiinnostunut. En kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta, koska pelkään miehen torjuntaa ikäni vuoksi. Töissä en voi olla törmäämättä häneen. 

Mitä ihmettä teen? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että mies pitää sinusta ihmisenä, mutta varaudu että torjuu ikäsi vuoksi tai jos on varattu.

Vierailija
2/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:54"]

Hirveitä kommentteja :( Ikiskö täällä spämmää? 

Ap, jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta, niin voithan kysyä häntä tauolla kahville tms. jotain viatonta, ja katsoa mihin tilanne etenee! 

[/quote]Enpä taida. Täällä tehtiin harvinaisen selväksi, mitä mies musta todennäköisesti ajattelee. Varmaan se haluaa sitten vaan sitä seksiä. Mua taas ei kiinnosta olla mikään "seksilelu". Kiitos kuitenkin melkein ainoasta kivasta kommentista. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:33"]

Voihan olla että mies pitää sinusta ihmisenä, mutta varaudu että torjuu ikäsi vuoksi tai jos on varattu.

[/quote]Mies ei ole varattu. Hän tietää kyllä ikäni, vaikuttaa silti kiinnostuneelta. On todella mukava ja kyselee kaikenlaista. ap 

Vierailija
4/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole mitään yhteistä. 

Vierailija
5/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:48"]

Sinussa on tasan yksi asia, joka vanhempia miehiä kiinnostaa. Mietipä sitä ennen kuin teet mitään.

[/quote]Tämä. 

Vierailija
6/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:36"]

Ap, jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta, niin voithan kysyä häntä tauolla kahville tms. jotain viatonta, ja katsoa mihin tilanne etenee! 

[/quote]Enpä taida. Täällä tehtiin harvinaisen selväksi, mitä mies musta todennäköisesti ajattelee. Varmaan se haluaa sitten vaan sitä seksiä. Mua taas ei kiinnosta olla mikään "seksilelu". Kiitos kuitenkin melkein ainoasta kivasta kommentista. ap 

[/quote]

Kiinnostaako sua siis mitä mies todennäköisesti av-palstan mukaan ajattelee, vai mitä mies todellisuudessa itse ajattelee. Siitä sitten lähdet eteenpäin. Jos on vapaa ja mukava, niin mikä estää tutustumasta ottamasta selvää? Eihän sitä ole mikään pakko sänkyyn hypätä heti. Tsemppiä! 

N30

Vierailija
7/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:55"]

[/quote]

Kiinnostaako sua siis mitä mies todennäköisesti av-palstan mukaan ajattelee, vai mitä mies todellisuudessa itse ajattelee. Siitä sitten lähdet eteenpäin. Jos on vapaa ja mukava, niin mikä estää tutustumasta ottamasta selvää? Eihän sitä ole mikään pakko sänkyyn hypätä heti. Tsemppiä! 

N30

[/quote]En oikein jaksa enää uskoa, että mies haluaisi muuta kuin seksiä. Kiitos kuitenkin! ap 

Vierailija
8/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päänaukojat netissä sai siut epäilemään koko asiaa. Epävarmaa. Kasvata luonto. Se meillä aikuisilla on.

Rohkeasti tutustumaan ja ottamaan selvää. Kysyt vaikka sitten että kiinnostaako oikeesti vai onko vaan pillun perässä

Vierailija
9/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ole ketään kavereita joiden kanssa jutella asioista? Tää on jotenki niin surullista lukee tämmöistä jos tää on totta mut jos tää on provo niin sitte tää kuuluu just tänne.

Vierailija
10/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 42 kun tapasin hänet ja itse olin 21v. Ei mulle tullut edes pieneen mieleeni, että hän ois minulta seksiä halunnut, kun vaikutti ihastuneelta! Hah hah, aivan naurettava ajatuskin. Ajattelin, että haluaa auttaa ja rakastaa mua :)  Ja niinhän tuo on sitten halunnutkin. Halus se sit seksiäkin, voi että! 

N42

Vierailija
11/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:55"]

[/quote]

N30

[/quote]

Hyvin sanottu! Sinä olet meistä ainoa joka tietää minkälaisesta ihmisestä tässä puhutaan, mitä jotkut anonyymit kirjoittelijat netissä miehestä tietävät ainoastaan iän perusteella?! Tutustu, ota selvää, ja jos vaikuttaa siltä että haluaa vain seksiä, niin eiköhän se sinunkin ihastuksesi laimene ja voit todeta, että antaa olla. Kannattaa toki olla varovainen, niin kuin 20 vuotiaankin miehen kanssa, ettei satuta itseään... Ihmiset vaan on katkeria, on kyllästyneitä ikäeroavauksiin tms. mistä noista tietää :) Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

-7

Vierailija
12/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Älä anna seksiä pariin, kolmeen kuukauteen, niin näet, mikä miestä kiinnosti :)

N42

Vierailija
13/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä idiootit täällä oikein kommentoi? Aloittajalle: älä välitä! 

Vierailija
14/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä. Katoo mies kuin tuhka tuuleen :-)

Vierailija
17/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut! Jos ei muuhun, niin edes seksi orjaksi. t. Aki 

Vierailija
18/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa käyttää sua vain hyväkseen. Olet sille pelkkä lelu. 

Vierailija
19/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen pikkulutka seksileluksi kelpaa vanhemmalle miehelle. Syvälliset keskustelut hoidetaan sitten aikuisten kesken. N34 

Vierailija
20/30 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan ilomielin olla lelu! t. Aki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi