Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ei syö pussimuussia!

Vierailija
30.07.2015 |

aina olen itse tehnyt muussin perunoista. Perunamuussi on lasteni 10 ja 13v, lempiruokaa.
Ajattelin oikaista KERRANkin ja laitoin pussimuussia.
Lopputulos oli se, että söivät salaattia ja lohta. Joudun siis syömään pussimuussini itse. Oli kuulma aivan kamalaa mössöä.
Että näin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi joku pussimuussi. :p tee jatkossakin oikeista perunoista, lapsetkin tykkää

Vierailija
2/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesällä muusin voi tehdä oolannin pakastemuusiperunasta. Se on lähes kuin oikeaa. En minkään syö kuivajauheesta tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pussimuusseista onkin aivan kauheita. Erityisen hirveää on Mummon muusi. En pysty edes itse syömään sitä!

Pakastealtaassa on pelkkää perunaa sisältävää pussiaineista. Se on melkein itsetehdyn veroista. Lidlissä oli myös aiemmin pelkkää perunaa (eikä kaiken maailman maitojauheita) sisältävää pussijauhetta, mutta valmistaja on vaihtunut ja nykyinen ei ole hyvää.

Vierailija
4/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO en syö minäkään. Samoin niistä jostain Rainbow (?) jäädytetyistä perunamössötangoista tehty  muusi on hirveetä.

Vierailija
5/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
6/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se oudon makuista. Ei meidänkään lapset tykkää. Pakasteperunajauhe on ihan ok.

Vierailija
7/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes ostit?!

Vierailija
8/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen miksi joku edes ostaa sitä. Maistuu IHAN KAUHEALLE.

Vierailija
9/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan järkevä ihminen edes kuvittele syövänsä tai jos kuvittelee, niin kyllä sääliksi käy kyseisen ihmisen ruokailutottumuksia.

Vierailija
10/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"]No ei kai kukaan järkevä ihminen edes kuvittele syövänsä tai jos kuvittelee, niin kyllä sääliksi käy kyseisen ihmisen ruokailutottumuksia.
[/quote]
No jo taas tuli. Minä luulen kuulkaa, että jos avmammat sitä muussia tarjoavat lapsilleen sen kalapuikon tai makkaran kanssa, se on takuuvarmasti pussimuussia.
Toisinaan wtmamma siis haluaa vaihtelua ranskalaisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi