Lapset ei syö pussimuussia!
aina olen itse tehnyt muussin perunoista. Perunamuussi on lasteni 10 ja 13v, lempiruokaa.
Ajattelin oikaista KERRANkin ja laitoin pussimuussia.
Lopputulos oli se, että söivät salaattia ja lohta. Joudun siis syömään pussimuussini itse. Oli kuulma aivan kamalaa mössöä.
Että näin.
Kommentit (10)
No kesällä muusin voi tehdä oolannin pakastemuusiperunasta. Se on lähes kuin oikeaa. En minkään syö kuivajauheesta tehtyä.
Suurin osa pussimuusseista onkin aivan kauheita. Erityisen hirveää on Mummon muusi. En pysty edes itse syömään sitä!
Pakastealtaassa on pelkkää perunaa sisältävää pussiaineista. Se on melkein itsetehdyn veroista. Lidlissä oli myös aiemmin pelkkää perunaa (eikä kaiken maailman maitojauheita) sisältävää pussijauhetta, mutta valmistaja on vaihtunut ja nykyinen ei ole hyvää.
NO en syö minäkään. Samoin niistä jostain Rainbow (?) jäädytetyistä perunamössötangoista tehty muusi on hirveetä.
No onhan se oudon makuista. Ei meidänkään lapset tykkää. Pakasteperunajauhe on ihan ok.
Mä ihmettelen miksi joku edes ostaa sitä. Maistuu IHAN KAUHEALLE.
No ei kai kukaan järkevä ihminen edes kuvittele syövänsä tai jos kuvittelee, niin kyllä sääliksi käy kyseisen ihmisen ruokailutottumuksia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:39"]No ei kai kukaan järkevä ihminen edes kuvittele syövänsä tai jos kuvittelee, niin kyllä sääliksi käy kyseisen ihmisen ruokailutottumuksia.
[/quote]
No jo taas tuli. Minä luulen kuulkaa, että jos avmammat sitä muussia tarjoavat lapsilleen sen kalapuikon tai makkaran kanssa, se on takuuvarmasti pussimuussia.
Toisinaan wtmamma siis haluaa vaihtelua ranskalaisiinsa.
No hyi joku pussimuussi. :p tee jatkossakin oikeista perunoista, lapsetkin tykkää