Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neste Oil Ralli 2015

Vierailija
30.07.2015 |

Oletko tulossa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta vuotta olen ollut. Tänä vuonnakin on vapaat siihen aikaan, mutta en tiedä ennen kuin päivät osuu kohdikkain.

Vierailija
2/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Sinkkunaisen paratiisi kutsuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koko perhe koska mies on työn puolesta siellä

Vierailija
4/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti sinne mun vastusteluista huolimatta. On kyllä lähiaikoina juossut melkein joka viikonloppu jossain "poikien reissuilla" mm. juhannuksena. Lapset varmaan unohtaa koko isän kohta..

Vierailija
5/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan töissä ja kuunnellaan viereisen "ralliaukion" jumputusta, jeee.. Ei vaan, rallit on oikein kiva piristysruiske tälle kaupungille :) 

Vierailija
6/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Ralleissa on jotain niin piristävää puhdasta vanhanaikaista suomalaisuutta ja  se on ihan parasta irtiottoa kaikesta teennäisestä. Puhdasta wt, eikä mitään keskiluokkaista akateemista tekopyhää huonosti piilotettua itsensä korostamista.

Vierailija
7/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroska joutuu matkustamaan Jyväskylään aina kaksi kertaa kesässä: ensin Suomipop-festareille, sitten ralleihin.

Vierailija
8/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]

Valkoroska joutuu matkustamaan Jyväskylään aina kaksi kertaa kesässä: ensin Suomipop-festareille, sitten ralleihin.

[/quote]

Suomipop-festareilla on en ole käynyt, mutta Iskelmä himoksella kyllä. Suomen ainoat festarit, joissa tulee enää käytyä. Suomipop-festareita voisi sitten kokeilla, jos nekin on ilman näitä humblebragaajia jotka luulevat olevan niin paljon parempia ihmisiä sen teennäisen roolinsa takana.

Vierailija
9/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Suomipop-festareilla on en ole käynyt, mutta Iskelmä himoksella kyllä. Suomen ainoat festarit, joissa tulee enää käytyä. Suomipop-festareita voisi sitten kokeilla, jos nekin on ilman näitä humblebragaajia jotka luulevat olevan niin paljon parempia ihmisiä sen teennäisen roolinsa takana.
[/quote]

Iskelmäfestivaali ei ole Jyväskylässä?

Vierailija
10/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]Valkoroska joutuu matkustamaan Jyväskylään aina kaksi kertaa kesässä: ensin Suomipop-festareille, sitten ralleihin.
[/quote]

Mitä sitten? Pääasia että on kivaa :)

Vierailija
11/24 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kyttä. Hyvinpä itse tiedät.

Vierailija
12/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:36"]

Vitun privileged white male saatana täällä mainostaa maapallon tuhoamista vittu maksettu mainos etuoikeutettu valkoihoinen heteromies kapitalisti vitttuuu!

[/quote]Mä oon kyllä nainen ja asun täällä Rallikaupungissa. Itse pysyn kaukana humusta ja jos en nyt inhoa niin en ainakaan pidä niistä. ap.

Vierailija
13/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nyt maksu pesää saatavilla...toki menen!!

Vierailija
14/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:26"]Tietenkin. Sinkkunaisen paratiisi kutsuu
[/quote]

Sinkkunaisen paratiisi, hah hah. Ehkä jos on itse osastoa pubiruusu. Rallikävijät ovat niitä samoja keski-ikäisiä tossuja, jotka lääppivät harjoittelijatyttöjä firman pikkujouluissa.
[/quote]

Siellä on hyvin paljon myös yritysvieraita, myös naisia. Itsekään en muuten menisi mutta kun ilmaiseksi saadaan vippiliput koko perheelle niin voihan siellä lasten kanssa käydä.
[/quote]

Tässä oli nyt kyse vain tapahtuman laadusta ja kiinnostavuudesta sinkkunaisen näkökulmasta eli toisin sanoen siitä, minkätyyppisiä miehiä tapahtumaan osallistuu. Naispuolisilla yritysvierailla ei ole tässä mielessä merkitystä ja tuskin tekään olette koko perheen voimin miesjahdissa...? :D

Vierailija
15/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa pääsisin! En ole ikinä ollut ja mun rakkaus on luultavasti siellä... 

Vierailija
16/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
17/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:26"]

Tietenkin. Sinkkunaisen paratiisi kutsuu

[/quote]

Paratiisi? No, meillä on vähän eri käsitykset paratiisista. 

Vierailija
18/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Millainen ihminen nimittelee toista ihmistä roskaksi?

Vierailija
19/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:26"]Tietenkin. Sinkkunaisen paratiisi kutsuu [/quote] Sinkkunaisen paratiisi, hah hah. Ehkä jos on itse osastoa pubiruusu. Rallikävijät ovat niitä samoja keski-ikäisiä tossuja, jotka lääppivät harjoittelijatyttöjä firman pikkujouluissa. [/quote] Siellä on hyvin paljon myös yritysvieraita, myös naisia. Itsekään en muuten menisi mutta kun ilmaiseksi saadaan vippiliput koko perheelle niin voihan siellä lasten kanssa käydä. [/quote] Tässä oli nyt kyse vain tapahtuman laadusta ja kiinnostavuudesta sinkkunaisen näkökulmasta eli toisin sanoen siitä, minkätyyppisiä miehiä tapahtumaan osallistuu. Naispuolisilla yritysvierailla ei ole tässä mielessä merkitystä ja tuskin tekään olette koko perheen voimin miesjahdissa...? :D

[/quote]

Miten voi taas ymmärtää noin väärin ja kääntää asiat noin?!! Miten?!

Ohis

Vierailija
20/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:26"]Tietenkin. Sinkkunaisen paratiisi kutsuu [/quote] Sinkkunaisen paratiisi, hah hah. Ehkä jos on itse osastoa pubiruusu. Rallikävijät ovat niitä samoja keski-ikäisiä tossuja, jotka lääppivät harjoittelijatyttöjä firman pikkujouluissa. [/quote] Siellä on hyvin paljon myös yritysvieraita, myös naisia. Itsekään en muuten menisi mutta kun ilmaiseksi saadaan vippiliput koko perheelle niin voihan siellä lasten kanssa käydä. [/quote] Tässä oli nyt kyse vain tapahtuman laadusta ja kiinnostavuudesta sinkkunaisen näkökulmasta eli toisin sanoen siitä, minkätyyppisiä miehiä tapahtumaan osallistuu. Naispuolisilla yritysvierailla ei ole tässä mielessä merkitystä ja tuskin tekään olette koko perheen voimin miesjahdissa...? :D

[/quote]

Miten voi taas ymmärtää noin väärin ja kääntää asiat noin?!! Miten?!

Ohis
[/quote]

Viesti oli tarkoitettu yksinomaan huumoripitoiseksi kuittaukseksi, koska edellinen kommentti oli selvästi eksynyt väärään paikkaan. Kaksi ensimmäistä keskustelijaa tarkastelivat ralleja nimenomaan miestarjonnan näkökulmasta pilke silmäkulmassa, jolloin kolmannen keskustelijan kommentti koskien tapahtuman naispuolisia yritysvieraita ja soveltuvuutta perheille ei liittynyt aiheeseen mitenkään. Alkuperäiseen viestiin se toki sopii, mutta ei tähän kyseiseen sivujuonteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi