Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zelenskyin ei kannata uhrata itseään Kiovassa, vaan mennä läntiseen osaan johtamaan maataan

Vierailija
03.03.2022 |

Esimerkin voima on ollut komea ja elähdyttävä, mutta kuolleella presidentillä ei tee mitään. Tai onhan sillä symboliarvo, mutta silti ei pidä uhrata itseään jos taistelua voi kuitenkin jatkaa. Kiova tulee menemään, samoin koko itäinen Ukraina, näin sanoi tutkijaupseeri ja näin arvelen itsekin. Se on viikkojen kysymys. Raja tulee menemään suunnilleen Dnepr-joella. Zelenskyin on vietävä esikuntansa läntiseen Ukrainaan ja jatkettava taistelua sieltä. Myös joukot olisi pelastettava Mariupolin motista, ne ovat todella tukalassa asemassa ja tuhoutuvat kohta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän esimerkiksi joku De Gaullekaan uhrannut itseään, miksi siis Zelenskyin pitäisi? Hän voi vetäytyä läntiseen Ukrainaan ja pistää sinne asemat. Aika on ystävä. Parempi puoli Ukrainaa vapaana ja hyvällä johtajalla kuin koko maa tuhottuna ja russan vallassa. Joukkoja olisi irrotettava idästä ennen kuin tuhoutuvat. Ylivoima on kova.

Vierailija
2/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sellainen kompromissi, että Venäjä ja Ukraina yhdistyisi ja presidentiksi tulisi Zelenskyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi sellainen kompromissi, että Venäjä ja Ukraina yhdistyisi ja presidentiksi tulisi Zelenskyi.

Sopii minulle.

Vierailija
4/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:n mamma rauhanneuvottelijaksi ehdottamaan tätä!

Vierailija
5/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään mielestä pelosta tärisevä bunkkeripapparainen putin ole komea?

Vierailija
6/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle.

Ja mulle!

Vierailija
7/7 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon vain kaikkea hyvää selenskille. En piip välitä että kirjoitan nimen noin. Kaikki tietää kyllä ketä sillä tarkoitan. Jos nyt siirtyisi edes vähän vähemmän vaarallisemmalle alueelle. rohkein maan johtaja mitä olen nähnyt. "en tarvitse kyytiä, tarvitsen lisää ammuksia". Tuollainen ei ole pelkkä presidentti. Tuo mies on oikeasti sankari. Kumarran häntä kunnioituksena kun en parempaa voi.

M.50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan