Onko Twin Peaks hyvä? Huomasin, että on katsottavissa suoratoistona.
Silloin kun sarja tuli telkusta, olin sen verran pieni, että ei oikein kiinnostanut, mutta tunnusmusiikki jäi mieleen! :)
Kommentit (18)
No oli ainakin ysärillä,en tiedä onko aika ajanut ohi.
Vähän kuin kauniit ja rohkeat. Mut pikkusen poliisiopiston komediaa ja x-filesia seassa.
Mikä parasta, se on alunperin kuvattu filmille eikä tv-kameralla, joten kun filmi on skannattu nykytekniikalla uudelleen, niin kuvanlaatu on loistava!
Alku oli mutta sitten muuttui ihan älyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
missä suoratoistopalvelussa?
Viaplay
Sitä pitää katsoa sitten illalla kun on jo pimeää. Lähes koko sarja on hyvä, mutta kakkoskaudella homma menee välillä huonon komedian puolelle mutta paranee reippaasti loppua kohti. Suosittelen lämpimästi, klassikkosarja.
The gum you like is coming back in style.
Vierailija kirjoitti:
The gum you like is coming back in style.
Ei se kaikkien makuun ole, monet eivät ymmärrä ja pitävät liian outona.
Tämä on lähes yhtä viihdyttävä kuin itse sarja
Kyllä se minun teinimieleni räjäytti ysärillä. Muistan että se oli ensimmäinen sarja joka rikkoi perinteisen tv-sarja kerronnan kaavaa niillä absurdeilla unimaailma-kohtauksillaan. Sen jälkeen alkoi tulla muitakin.
Katsoin uudestaan kun tuli tv:stä jokunen aika sitten ja kyllä, se erityinen tunnelma välittyi taaskin ihan takaraivoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minun teinimieleni räjäytti ysärillä. Muistan että se oli ensimmäinen sarja joka rikkoi perinteisen tv-sarja kerronnan kaavaa niillä absurdeilla unimaailma-kohtauksillaan. Sen jälkeen alkoi tulla muitakin.
Katsoin uudestaan kun tuli tv:stä jokunen aika sitten ja kyllä, se erityinen tunnelma välittyi taaskin ihan takaraivoon asti.
Mitä nämä unimaailmajutut oikein on? Luin samanlaisen kuvauksen Villistä pohjolasta.
Kaipa tää on makukysymys, mutta minusta ei ole kestänyt aikaa. Tykkäsin ekasta tuotantosarjasta tosi paljon, toinen meni överiksi enkä katsonut kuin vikan episodin.
Pariin kertaan olen yrittänyt aloittaa, mutten ole päässyt puusta pitkälle. Katson paljon kasari ja ysärialun juttuja noin muuten.
Musa on kyllä pysynyt edelleen hyvänä.
Katso itse ja mieti mitä tykkäät, jos kerran on vasta ensimmäinen katselu. 👍
"The owls are not what they seem."
Minulla on kaikki 1-3 kauden jaksot DVD:nä. Kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uudestaan kun tuli tv:stä jokunen aika sitten ja kyllä, se erityinen tunnelma välittyi taaskin ihan takaraivoon asti.Mitä nämä unimaailmajutut oikein on? Luin samanlaisen kuvauksen Villistä pohjolasta.
Oletko katsonut sarjaa? Jos et, ei nää kyllä selittämällä aukene.
Pariskuntia siellä, pariskuntia täällä. Kauniit ja rohkeat tosiaan. Lapsellista komediaa, parodioivaa kauhua. En suosittele.
Yks parhaimmista sarjoista!