Minua ei ahdistanut korona eikä ahdista tämä sotakaan
Uutisia luen kyllä paljon, mutta kylmän viileästi otan mitä eteen tulee. Mitäpä näistä ahdistumaan kun millekään et mitään voi. Auttaa myös, kun lukee paljon muutakin kuin lööppiotsikot ja ymmärtää esim. historiaa niin osaa suhtautua asioihin oikein.
Kommentit (66)
Se on jo melkoinen saavutus jos suomalaiset ei ahdista.
Ei minuakan liikuttanut korona yhtään, en ottanut edes rokotuksia. Mutta kyllä tämä sota ahdistaa, en olisi uskonut minun elinaikana olevan mahdollista että sota tulisi Suomeenkin.
Ei se ahdistuminen vie mihinkään. Pitää oppia voittamaan ne pelot. T. Toinen peloton ja ahdistumaton
Olisikohan ettet koe asian olevan riittävän lähellä?
Sitten voit maata sängyllä rentona X asennossa ja kuunnella hyvää musiikkia. Kevät on tulossa, aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnekylmä.
Ei se tarkoita että on tunnekylmä jos osaa hallita omia tunteitaan itsensä eduksi.
Sulla on sitten super hyvät lääkkeet.
Kannattaa siirtää niitä ajatuksia vähän muualle jos ei kestä seurata tilannetta. Sairastuta tuota menoa vaan ittes. Vietä vähemmän aikaa internetissä ja maailman tilannetta seuratessa ja keskity positiivisiin asioihin.
Jos on asiat kunnossa "yläkertaan" mitään ei tarvitse pelätä. Jeesuksen veren suojassa on hyvä olla.
Korona ei ahdistanut, jos siitä ei seuraa totaalista yhteiskunnasta poissulkemista ja pakkoinjektioita voidakseni elää omaa elämääni ja tehdä työtäni.
Tämä tilanne on korkeammalla kuin aikaisemmin. Ukrainasta on nähnyt, että kaiken tuhoamiseenko siellä pyritään? Huolestuttava tilanne kaikkineen. Valtava inhimillinen kärsimys 😭
Molemmat aiheet on sellaisia, että ei voi etukäteen tietää, mitä tapahtuu, niin ei voi tietää sitäkään, onko jotain ahdistumisen syytä. Kyllä sitten ahdistun, kun joku tulee pommittamaan kotikaupunkia tai jos omat keuhkot menee pilalle, sitten kun se oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo melkoinen saavutus jos venäläiset ei ahdista.
Korjasin kirjoitusvirheen lainaamastani kommentista. Siihen oli vahingossa kirjoitettu suomalaiset, vaikka tarkoitettiin venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnekylmä.
Yhyy mun piti ihan tulla tänne kommentoimaan kun en kestä jos jokikinen ei ole paniikissa
rokottamaton kirjoitti:
Ei minuakan liikuttanut korona yhtään, en ottanut edes rokotuksia. Mutta kyllä tämä sota ahdistaa, en olisi uskonut minun elinaikana olevan mahdollista että sota tulisi Suomeenkin.
Ei se ole vielä tullut. Ettekö te erota maan rajoja vai mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos on asiat kunnossa "yläkertaan" mitään ei tarvitse pelätä. Jeesuksen veren suojassa on hyvä olla.
Tämä on elämän kallein asia. Usko Jeesukseen.
Myllerrysten aikaa ja lopun aikojen tapahtumia.
Sama.
Ja sairastan sentään ahdistuneisuushäiriötä. :D (siis ihan diagnosoitua)
Oon ollut vaan silleen "ok, voi voi" molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat aiheet on sellaisia, että ei voi etukäteen tietää, mitä tapahtuu, niin ei voi tietää sitäkään, onko jotain ahdistumisen syytä. Kyllä sitten ahdistun, kun joku tulee pommittamaan kotikaupunkia tai jos omat keuhkot menee pilalle, sitten kun se oikeasti tapahtuu.
Ei nämä ole asioita, jotka vaan tapahtuvat. Nämä ovat asioita, joita jotkut pahat ihmiset tekevät pahuuttaan. Tämä pitäisi jokaisen ihmisen älytä nyt.
Voi se alkaa siinä vaiheessa ahdistaa, jos tulee Suomen rajojen lähelle.
Sama