Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tällainen työkaveri ja onko tämmöinen toiminta ok?

Pettynyt
03.03.2022 |

Olen aloittanut uudessa työpaikassa reilu kuukausi sitten. Olin työn saadessani intoa täynnä, mutta se On hävinnyt jonnekin.

Työskentelen paljon ihmisen kanssa, joka jatkuvasti on mielestään oikeassa joka asiassa. Puuttuu toisten tekemisiin ja arvostelee selän takana. Tekee hommia mitä häneltä ei edes odoteta tekevän, ei pidä taukoja ja jaksaa korostaa miten hänelle riittää yksi.

Työhaastettulussa kerrottiin, mitä pääsen tekemään.. no todellisuudessa en saa tehdä melkein mitään, koska tämä henkilö on ainoa joka mielestään ne osaa. Kerran valitteli miten paljon hänellä on tehtävää, erehdyin sitten sanomaan omaavani kokemusta yhdestä asiasta ja voin myös auttaa niissä, kun omat hommat oli tehty. Tähän sain kipakan vastauksen ”kiitos vaan, mä olen täällä aina nämä tehnyt ja teen jatkossa”. Olen huomannut, että vain hänen tapa tehdä on oikea. Paristi käynyt niin, jos olen varmistanut jotain mistä en ole ollut varma, et neuvoo jopa väärin vaikka olisin itse ollut oikeassa.

Työhön liittyy myös asiakaspalvelua ja kaikesta minulla ei ole vielä kokemusta. Nyt on kuitenkin käynyt muutaman kerran niin, että joko tulee pätemään tai jos en olekaan tehnyt asiaa oikein / hänen tavalla tullut moittimaan asiakkaan kuullen. En ole siis tehnyt varsinaisia virheitä, mitta esim miettinyt toista vaihtoehtoa asialle. Asiakkaan kuullen oikein suureen ääneen pahoitellaan ja kailotetaan mitä olen tehnyt eri tavalla tai väärin.

Otan kyllä vastaan mielelläni palautetta ja toivon, että saan opastusta ja kerrotaan jos teen väärin. Mutta koskaan en ole koskaan parissa edellisessä työpaikassani tuntenut itseäni näin huonoksi ja noi tilanteet ovat olleet todella nöyryyttäviä, koska ne on vielä asiakkaan kuullen.

En ymmärrä, miksi ei voi neuvoa ja sitten asiakkaan lähdettyä kertoa mitä tehdä toisin / antaa palautetta. :(

Tietenkin arvostan muiden kokemusta, ovathan he olleet pitkään siellä töissä. En oleta olevani yhtä hyvä ja olen ollut halukas oppimaan. Mutta tarvitseeko oikeasti sietää tuollaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu vauhdissa.

Vierailija
2/2 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esimies suhtautuu asiaan, varsinkin siihen että neuvoo väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi