Miks laihoilla naisilla on usein järjettömät silmäpussit (kuva)
Kommentit (29)
Ei liity painoon vaan geeneihin ja elintapoihin, pääasiassa ensin mainittuun. Lin isällä on samanlaiset korostuneet silmäpussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska laihduttaessa lähtee silmien alta rasvaa . PUssi muodostuu tämän takia. Tiedän sen, koska itselle kävi näin.
Mutta eihän kaikki laihat naiset ole edes koskaan olleet lihavia! Ei aloittajan linkittämä Li Andersson ainakaan julkisen poliitikkouransa aikana ole koskaan ollut lihava, päinvastoin, sieltä painoindeksin alapäästä.
Itse sain silmäpussit juuri siksi, että laihdutin, vaikka en ollut lihava. Laihdutin siis normaalipainoisesta laihaksi. Ja kasvojen rasvakoostumus ei kestänyt sitä.
Miksi pitää laihduttaa normaalipainosta laihaksi? Ei se ole kaunista eikä tavoiteltavaa olla laiha.
Mistä sä koet saaneesi auktoriteetin puhua kaikkien puolesta?
Mulla hävisi silmäpussit, kun lopetin einesten syömisen ja vaihdoin tavallisen vuorisuolaan. Jos silmien alla on kuopat ja se häiritsee, niin kai niistä pääsisi eroon jollain täyteaineella..?
Minulla on tyylikkäät pandan silmät niin kuin ranskalaisilla naisilla. Rahvaanomaista omata silmäpussit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isommat silmäpussit kuin tissit 😕
Sinulla vai?
Mulla on isommat tissit kuin vaimollani 😣
Salimake
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ole pussit vaan kuopat.
Itselläni samanlaiset ja ikää 31v. Silmän alla ei vain ole rasvaa, iho ohut ja verisuonet kuultaa läpi. Ja elintavat on terveelliset. Mutta vaikka nukkuisin kuinka paljon nin noihin ei voi vaikuttaa.
En tykkää ko. piirteestä itselläni koska saan jatkuvasti kuulla ivaa siitä miten "näytän väsyneeltä".
Your only solution.
Mulla oli silmäpussit jo lapsena. Nykyään sitä komeimmmat, mitä paremmin nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska laihduttaessa lähtee silmien alta rasvaa . PUssi muodostuu tämän takia. Tiedän sen, koska itselle kävi näin.
Mutta eihän kaikki laihat naiset ole edes koskaan olleet lihavia! Ei aloittajan linkittämä Li Andersson ainakaan julkisen poliitikkouransa aikana ole koskaan ollut lihava, päinvastoin, sieltä painoindeksin alapäästä.
Itse sain silmäpussit juuri siksi, että laihdutin, vaikka en ollut lihava. Laihdutin siis normaalipainoisesta laihaksi. Ja kasvojen rasvakoostumus ei kestänyt sitä.
Miksi pitää laihduttaa normaalipainosta laihaksi? Ei se ole kaunista eikä tavoiteltavaa olla laiha.
Niin. Tiedän sen nyt. Mutta en koskaan kelvannut kellekään. En miehille, en edes äidilleni. En ollut ainoa, jonka mielestä minun oli syytä laihduttaa. Joten laihdutin. Sen jälkeen kelpasin ihmisille vielä vähemmän kuin aiemmin. Tajuan vasta jälkikäteen, että on ihmisiä, jotka pelaavat maalisiirtelypeliä. Tärkeintä on saada ilmaista, ettei joku henkilö kelpaa. Kun se korjaa ongelmansa, se ei kelpaa jostain toisesta kohtaa. Pääasia, ettei se kelpaa. Syy vain vaihtuu. Tässä pelissä menetin ulkonäköni. PItäkää te omastanne huoli, vaikka olen varma, että aika moni muukin joutuu tätä Et kelpaa, koska [täydennä haluamallasi syyllä] -peliä pelaamaan