Onneton/olematon perehdytys ja onnettomat ohjeet.
Olen aloittanut uudessa työssä ja perehdytys on onnetonta jopa olematonta. Ohjeitakaan ei juurikaan ole ja jos on niin ne on todella onnettomat. Tyyliin ”tarkista asia x ja tee tarvittavat toimenpiteet”. Ihan kiva mutta voisko avata mitkä ne ”tarvittavat toimenpiteet” ovat. Toki osaan kysyä ja tehdä omia muistiinpanoja, mutta raskasta on kun ei myöskään neuvota oma-aloitteisesti.
Tekis mieli lähtee kiitää koko paikasta.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ikävää. Syö jaksamista. Lähde suosiolla pois.
En vaan jaksa enää heti perään hakurumbaa kun nytkin meni melkein vuosi ennen kun onnisti.
Ikääkin 48v jo.
Ap
Ketään ei kiinnosta perehdyttää. Älä ota sitä henkilökohtaisesti, sitä se ei missään tapauksessa ole. He eivät vain osaa eivätkä tajua, että jos sinut laitetaan tekemään joku tehtävä, et tiedä siitä yhtä paljon kuin he.
Kysy tarkemmin. Mitä ne tarvittavat toimenpiteet ovat? Kuka osaa auttaa, jos et itse osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa enää heti perään hakurumbaa kun nytkin meni melkein vuosi ennen kun onnisti.
Ikääkin 48v jo.
Ap
Ymmärrän. Ensin saa kovasti ponnistella että saa työpaikan ja sittenhän sitä vasta saakin ponnistella että jaksais siellä töissä. Olen kokenut saman.
Ja auta armias, jos teet virheen (huonosta perehdytyksestä johtuen) niin silti tulee tonni paskaa niskaan... Vai tuleeko?!