Kaaduin jäätiköllä ja nyt saan päänsärkyä jolloin näen ihmisten auran (Kumpuilevana kuin väripilvenä!)
Lääkäri totesi että sain aivotärähdyksen, olen siis levossa pimeässä huoneessa enimmäkseen.
Ensin tulee tuollainen pieni huimaus ja päänsärky ja sitten alan erottaa ihmisen pään takana ja päätä koskettaen sellaisia kuin erivärisiä utupilviä.
Näen ne itselläni mutta eritavoin , näkökentän laidoilla vilkkujen.
Aistin sen ihmisen tunteet kun näen tuon ilmiön.
Jouduin olemaan sairaalassa kaksi yötä tarkkailtava ja ensimmäisenä aamuna tämä tuli ensimmäisen kerran. Hoitaja auttoi minua parempaan asentoon ja yhtäkkiä näin hänen päässään sellaisen ruskean kumpupilven ja täysin että hän vihasi minua tai oli hyvin vihainen jostain muistan jota en kunnolla tajunnut. Sen jälkeen tullut noin kerran päivässä tuo kohtaus nyt viikon, kerrallaan kestää kymmenestä minuutista puoleen tuntiin.
Äidistäni näin sinistä rakkautta ja sisaresttani sellaisen valtavan punaisen energian voimakkaimpina.
Sanoin tästä lääkärille vähän asiaa liedontaen ja hän sanoi nähneensä ihmeellisiä asioita ihmisaivojen tuottavan ja että paljon ei vielä tiedetä. Lääkäri myös sanoi että on kuullut paljon kummempaa kuin potilailta kun tämä on aika ahdistavaakin. Harha-aistimuksrlta tämä ei tunnu vaan täysin luontevalta, kuin olisi jotenkin aina nähnyt nuo värit mutta ei ole niitä huomannut jotenkin, vaikea selittää mutta ne tuntuvat niin luonnollisilta.
Kommentit (10)
En haluaisi säikäyttää, mutta kun äitini alkoi nähdä näitä auroja, hänellä oli aivoverenvuoto.
Aivot on aika pehmeää ainetta.
Kun vauhdilla kolahtaa kovaa kalloa vasten, niin helposti menee piuhat vähän vinoon.
Mä aloin nähdä auroja viisitoista vuotta sitten. Ihan hyvä ymmärtää niitä sillä varoittavat tulevasta.
Astral-Tv on sinulle uusi työpaikka.
Siistiä! Tuohan on lahja nykymaailmassa
Tipuin pienenä keinoista ja muistan täysin selvästi miten näin tuollaisa. Minusta ne ei ollut pelkkiä värejä vaan kuin lippuja ja kangasta, mutta tosiaan ne tunteet tuli selväksi.
Paljon han me ihmisistä "vaistotaan" ehkä joku alitajuinen kyky ja jäänne että nähään aivosähkön magneettikenttä kuten linnut ja lehmät näkee magneettikentät
Äidiltäni lähti hajuaisti lopuksi ikää vastaavasta kaatumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tipuin pienenä keinoista ja muistan täysin selvästi miten näin tuollaisa. Minusta ne ei ollut pelkkiä värejä vaan kuin lippuja ja kangasta, mutta tosiaan ne tunteet tuli selväksi.
Paljon han me ihmisistä "vaistotaan" ehkä joku alitajuinen kyky ja jäänne että nähään aivosähkön magneettikenttä kuten linnut ja lehmät näkee magneettikentät
Mulla sama juttu lapsena; kippasin istumakeinusta ja löin takaraivon kiveen.
Vähän aikaa koko pää oli aivan tunnoton, vaikka puristin käsillä - tuntui ihan kun pään ja käsien välissä olis ollut joku sähkökenttä. Oksensin ja näin noita värejä.
Ei muuta kuin yksinyrittäjäksi.