Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ihmiset kuntosalilla

Vierailija
29.07.2015 |

Ai että, kun ottaa päähän! Ei tietenkään kaikki mutta vanhemmat ihmiset (60+) ainakin minun kuntosalilla ovat niin raivostuttavia. Istuvat laitteissa tunnista toiseen tekemättä mitään ja kommentoi nuorempia. Vanhemmilta kysytään kuulumisia ja heitetään huulta mutta nuoria arvostellaan "pitääkö sitä kuntosalille tulla meikattuna" tai "osaatko edes käyttää tätä laitetta" yms. Sen vielä ymmärtäisin jos koittaisivat vilpittömästi auttaa vaikka laitteen kanssa mutta ei. Onko muiden kuntosalilla samanlaista? Vai käynkö vain käytösvammaisten kuntosalilla. Arvostelu ja pilkka kohdistuu alle 30-vuotiaisiin, naisiin lähinnä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sali, ei ongelmia. Noin 1000-1500 euroa maksaa ammattitason kamat, millä voi tehdä kaiken. Tilaa tarvii sen yhden huoneen.

Olemme siis todella hyvässä kunnossa koko perhe, todennäköisesti juuri tämän takia.

Vierailija
2/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:01"]Oma sali, ei ongelmia. Noin 1000-1500 euroa maksaa ammattitason kamat, millä voi tehdä kaiken. Tilaa tarvii sen yhden huoneen.

Olemme siis todella hyvässä kunnossa koko perhe, todennäköisesti juuri tämän takia.
[/quote]
Pitää alkaa siis jo miettimään minne perustan kuntosalin yksiössäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo tommoseen törmännyt. Käynkin kyllä yleensä hiljaisina aikoina, jolloin ei ole ruuhkaa, mutta ne muutamat sanat mitä vaihdetaan, on ihan mukavaa jutustelua ja kuulumisten vaihtoa. Muut kävijät ovat siis yleensä juuri näitä vanhuksia, itse 30.

Vierailija
4/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:01"]Oma sali, ei ongelmia. Noin 1000-1500 euroa maksaa ammattitason kamat, millä voi tehdä kaiken. Tilaa tarvii sen yhden huoneen. Olemme siis todella hyvässä kunnossa koko perhe, todennäköisesti juuri tämän takia. [/quote] Pitää alkaa siis jo miettimään minne perustan kuntosalin yksiössäni.

[/quote]

Voi että, kun olet hauska!

Asiaan: Minulla oli kotisali asuessani pienessä kaksiossa yksin aikaisemmin, 42 neliötä taisi olla. Ei se penkki, joka on sen häkin sisällä vie paljoa tilaa. Siihen vielä painoteline. Häkissä taljasysteemit jne. Helposti riittää esim. 3x3 metriä.

Perehdy asiaan, google pullollaan kuvia, esim. tässä http://koti.mbnet.fi/jyppe/pics/pumphouse/sali1.jpg

Vierailija
5/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta meiningiltä. Olen itse viisikymppinen ja en sietäisi tuollaista touhua. Onkohan kyseessä huomattavasti vanhemmat kuin 60-vuotiaat? Heitltä voi myös ystävällisesti tiedustella, joko ko. väline on vapaa seuraavan treeniin.

Vierailija
6/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan mainintoja mummoilta omalla kuntosalilla ja välillä nauravat päin naamaa yhdelle ominaisuudelleni mille en voi mitään.

Joku kerta käyn kaatamassa kaikki huonokäytöksiset mummot kumoon.

Vierailija
7/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn naisten salilla. En ole koskaan huomannut mitään tuollaista.

Vierailija
8/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella maksavalla on oikeus käydä kuntosaleilla. Ei siellä voi olla niin kiire ettei voi odottaa että se huonopikuntoinen pääsee kyseiseltä laitteelta pois. Jos on niin mene lenkille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi