Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerätään tänne positiivisia nettideitti tarinoita!

Vierailija
29.07.2015 |

Minä tapasin netin huonomaineisella saitilla miehen. Viestittelimme ja mies oli mielestäni ärsyttävä, pyysi juhlimaan kanssaan yms ja minä kieltäydyin useamman kerran ja jätin vastaamatta. Mies kuitenkin jatkoi juttelua ja pikkuhiljaa jutut muuttuivat, tapasimme pari kertaa ihan selvin päin ja meno alkoi muuttua, joskus puolen vuoden kieppeillä mies viesti, että rakastaa minua. Minä en rakastanut , mutta nyt vuosi ensimmäisistä viesteistä olen todella rakastunut. Aika teki tehtävänsä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tullut vastauksia :DD

Vierailija
2/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain positiivisen tuloksen meilahdessa, onneksi tämä tauti lähti parilla tabletilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan tästä erittäin lyhyttä ketjua, t.näkijä

Vierailija
4/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta juhlitaan häitä, joissa menevät avioon nettideittipalstalla tavanneet. Eivät ihastuneet ensi silmäyksellä, mies jännitti kamalasti treffejä, nainen kuitenkin halusi antaa toisen mahdollisuuden ja tässä ollaan.

Vierailija
5/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:52"]Minä tapasin netin huonomaineisella saitilla miehen. Viestittelimme ja mies oli mielestäni ärsyttävä, pyysi juhlimaan kanssaan yms ja minä kieltäydyin useamman kerran ja jätin vastaamatta. Mies kuitenkin jatkoi juttelua ja pikkuhiljaa jutut muuttuivat, tapasimme pari kertaa ihan selvin päin ja meno alkoi muuttua, joskus puolen vuoden kieppeillä mies viesti, että rakastaa minua. Minä en rakastanut , mutta nyt vuosi ensimmäisistä viesteistä olen todella rakastunut. Aika teki tehtävänsä.
[/quote]

Eli mulla on toivoa! T

Vierailija
6/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:09"]

Sain positiivisen tuloksen meilahdessa, onneksi tämä tauti lähti parilla tabletilla.

[/quote]

Mulla kans Meilahdessa natsasi Tinderissä! Ihana mies! Komeampi kuin kuvassa. Jatkuu...

Vierailija
7/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen ensi vuonna naimisiin miehen kanssa, jonka tapasin netin treffipalstalla. Ensin viestiteltiin pari viikkoa ja sit mentiin kahville. Aluksi miehen innokkuus ahdisti, mutta annoin kuitenkin mahdollisuuden. Ahdistus ja yli-innokkuus hälveni ja nyt olenkin iloinen että jatkettiin tapailua.

Vierailija
8/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kuukauden viestittelyn ja puheluiden jälkeen sovittiin tapaaminen. Välimatkaa useita satoja kilometrejä. Ensikohtaamisesta lähtien oli molemmille selvää, että tämä on nyt SE juttu. Umpirakastuneita ollaan ja yhteenmuuttoa tekemässä. Monen monta sammakkoa piti läpi käydä, mutta löysin prinssin