Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee niin mieli tilata jotakin Body Shopin verkkokaupasta!

Vierailija
29.07.2015 |

Mutta kun se on niin pirun kallis! Ärrh! Mikä niissä tuotteissa maksaa noin paljon? Ja vielä Suomessa? Ulkomailla on jopa yli puolet halvempaa kuin täällä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatu suhde on kyllä hyvä vaikka kallista onki.:) suosittelen mansikka vartalovoidetta ihan jumalaisen hyvän tuoksusta ja ihosta tulee silkkinen.❤️

Vierailija
2/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole jo tajunnut niin Suomessa kaikki on kallista. Mutta olen samaa mieltä kanssasi. On kuitenkin inhottavaa, kun asiakas tulee sanomaan että ei osta mitään kun laivalta/ulkomailta saa halvemmalla tms. En minä voi hinnoille mitään.

t. Myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:48"]Jos et ole jo tajunnut niin Suomessa kaikki on kallista. Mutta olen samaa mieltä kanssasi. On kuitenkin inhottavaa, kun asiakas tulee sanomaan että ei osta mitään kun laivalta/ulkomailta saa halvemmalla tms. En minä voi hinnoille mitään.

t. Myyjä
[/quote]

En minä myyjille valitakaan, eihän se teidän vika ole. -Ap

Vierailija
4/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:48"]Jos et ole jo tajunnut niin Suomessa kaikki on kallista. Mutta olen samaa mieltä kanssasi. On kuitenkin inhottavaa, kun asiakas tulee sanomaan että ei osta mitään kun laivalta/ulkomailta saa halvemmalla tms. En minä voi hinnoille mitään.

t. Myyjä
[/quote]

En minä myyjille valitakaan, eihän se teidän vika ole. -Ap
[/quote]

Hassua kyllä kun olin töissä tavaratalossa niin asiakkaat saattoi alkaa tinkiä ja valittaa minulle hinnoista. Miksi on näin kallista,kyllä tekin voitte vaikuttaa.

Vierailija
5/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.