Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ahdistaa tuo kevät auringonvalo?!

Vierailija
03.03.2022 |

En tykkää yhtään kirkkaudesta. Nautin pimeästä syksystä ja talvesta. Pitää vaan pitää koko ajan pimennysverhoja ettei tuo auringonvalo tunkeudu huoneeseen. Kamala. Ulkona ei näe mitään ilman laseja. Lisäksi kohta alkaa tulla kuumuus ja pidän että on viileää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa täällä on muitakin samankaltaisia!

Inhoan kevättä, olen aina inhonnut. Tämä valo rääkyy, kiljuu ja vaatii.

Itsekin vedän säleverhot kiinni.

Olen myös enemmän hämärästä pitävä ja rakastan syksyn sadetta, pimeyttä, räntää ja lumisadetta

Vierailija
2/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että en ole ainoa tällainen. Tänäänkin oikein korostui kodin likaisuus tuon auringonvalossa. En halunnut vaaleaa sisustusta kotiin, mutta mielipidettäni ei kysytty.

Vierailija
4/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että en ole ainoa tällainen. Tänäänkin oikein korostui kodin likaisuus tuon auringonvalossa. En halunnut vaaleaa sisustusta kotiin, mutta mielipidettäni ei kysytty.

Jo nyt on liian valoisaa. Pimeä tulee vasta joskus kello 18.00 aikoihin. Kesät ovat täyttä tuskaa, varsinkin viime kesä oli. Huomaan toki myös valonarkuuteni pahentuneen.

Vierailija
5/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valoisuus jäisi tälle tasolle olisin tosi tyytyväinen. Pimennysverhoa eteen vaan sen verran ettei ahdista. Mutta se ahdistaa että kohta on taas yöttömät yöt ja kuumuus eikä se kerrostalossa mitään herkkua varsinaisesti ole. Tosin nyt eka kesä uudessa kämpässä joka on aika ihana, vanhaan asuntoon verrattuna kuumuuskaan ei sen edellisen pätsin jälkeen tunnu ehkä enää missään. 🙂

Vierailija
6/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kotisi likaisuus auringon valon syy🧐

Vierailija
7/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu joukkoon, mutta tunnen monia joita ahdistaa.

Ja onhan myös mt-ongelmissa iso piikki keväisin. Joten ei todellakaan ole kaikille iloinen asia.

Vierailija
8/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään naapurin mies varmaan luuli että isken hänelle silmää, mutta silmät jäi pihalle tuohon valoon. Oli pakko räpytellä kun kolibri siipiään

Vierailija
9/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista! Ennemminkin tuntuu että herää taas tuolta talven pimeydestä. En olis jaksanu enää kauaa tuota jatkuvaa pimeyttä.

Vierailija
10/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee sellanen ärsyttävä tunne kuin että haaskaisi jotain kun ei ole ulkona iloisena temmeltämässä, vaan kun ei huvita mennä sinne näin valoisalla.

Vierailija
11/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kotisi likaisuus auringon valon syy🧐

Olet kotiäiti tai työtön. Kenelläkään työssäkäyvällä ei ole aikaa jahdata jokaista pölyhiukkasta ja rasvatahraa, tai pestä ikkunoita monta kertaa vuodessa.

Vierailija
12/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään kirkkaus on pahempaa kuin kesän auringonvalo. Lumi heijastaa ja korostaa kirkkautta. Oma migreenini pahenee keväisin, ja muutenkin koen, että kevään kirkkaus on jotenkin tosi kylmää ja raakaa. Syksy on lempivuodenaikani.

Vierailija
13/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahenee bipo aina kevättä kohti ja syksyä kohden helpottaa. Jostain syystä näin.

Vierailija
14/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu kuin olisin hiiri aukealla paikalla. Huppu päähän ja aurinkolasit päähän, niin ahdistus vähenee hieman.

Vierailija
15/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ihmisten ilmoilla liikkuessa ahdistaa, muuten ei.

En pidä myöskään ilmojen lämpenemisestä.

Vierailija
16/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valonlapsi kirjoitti:

Lihaville introverteille kesä on varmaan kauheaa aikaa.

Ei liity mitenkään mun introverttius ja lihavuus ahdistukseen. Auringon valo on vaan niin läpitunkevaa. Armotonta.

Vierailija
17/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, valoa.  Nyt on aika pestä ikkunat, koska aurinko paistaa matalalta eikä tule heijastuksia puiden lehdistä.  Ikkunat  t äytyy olla puhtaat näin keväällä, kesällä ei niinkään.

Vierailija
18/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät aiheuttaa mulle aivomyrskyn.

Vierailija
19/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis kevät

kuljen Hakaniemen rantaan...

Vierailija
20/43 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä ahdistaa kun on aina pimeää ja sataa. Kun kevät koittaa ja on liian kirkasta, haluaisin pimeyden jatkuvan.  Mulle sopii parhaiten Etelä-Euroopan vuodenajat. Kesälläkin tulee pimeää jossain vaiheessa vuorokautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän