Karvoitus
olen murrosiässä oleva tyttö ja pahoin pelkään että olen kaikkialta blondi! Hiukset on aika vaaleat mutta ei todellakaan kovin blondit,kainalokarvat ja häpykarvat ovat semmoiset vaaleat ja pörröiset voiko ne oikeasti jäädä blondeiksi!!?? Käsissä kyllä on karvoitusta ja jaloissa oikein kunnolla, ripset ovat tosi tummat ja paksut,äidillä ja isällä on tummat karvat,voinko munä jäädä blondiksi D: ja kulmakarvatkin blondit
Kommentit (4)
Turha tuollaista surra, eipä sillä mitään merkitystä ole minkä väriset on.
Voi olla että jäävät. Voi olla että tummenevat. En ymmärrä miksi ketään nuortamiestä tai miestä häiritsisi se. En ole tavannut yhtään naista, jika ei olisi johonkin kohtaan ulkomuotoaan tyytymätön. Lähestulkoon kaikki ovat olleet turhia epävarmuuksia. Karvoituksen väri ei todellakaan ole äiritsevä seikka. Vai onko sinun mielestäsi vaalea tai tumma tai ruskea hiuksiset ällöttäviä. En oikein usko. Samalla tavalla karvoituksesi väri ei ole millään tavalla rumaa. Älä hätäile! Ole ylpeä itsestäsi. Se miten kantaa itsensä on vähintään yhtä tärkeää kuin mitä kantaa.
No hei minä olisin tyytyväinen! Mieti miten paljon enemmän on vaivaa tummasta paksusta karvoituksesta
Miksi se haittaisi? Nehän on varmasti ihan hyvännäköiset ja jos pelkäät että jotain miestä haittaa ne, niin jos haittaa niin ei ole arvoisesi mies.
M23