Olin juoksemassa ja aistin eräästä miehestä
uhkuvan testosteronin, vetovoiman tai jotain? Juoksin siis ihan hyvää vauhtia ja siinä juoksulenkkini varrella penkillä istui mies ja kun olin kohdalla, niin mun oli aivan pakko kääntää katse häneen siinä ohittaessani. Mietin, että johtuiko se miehestä uhkuvasta testosteronista tai mistä lie feromoneista, koska en normaalisti kiinnitä mitään huomiota juoksulenkin varrella istuviin ihmisiin eikä siinä juostessa edes ehdi tarkasti ihmisiä katsoa. Miehellä oli lisäksi plehat päässä, niin en edes silmiä nähnyt. Onko muille käynyt samaa?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:15"]
Minä aistin monesti vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen vaikka näkisin ainoastaan takaapäin.
[/quote]
Veikkaan, että olet mies ja vetovoima syntyy naisen pepun näkemisestä? Ei voi verrata ap:n tilanteeseen.
Jep. Minulla on noin tapahtunut. Käsittämätön vetovoima. Emmekä olleet hajuetäisyydellä, eli ei se fremoneitakaan voinut olla. Yhden sellaisen kanssa olen naimisissa ja intohimo on suurta eikä ota laantuakseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:47"]
Jep. Minulla on noin tapahtunut. Käsittämätön vetovoima. Emmekä olleet hajuetäisyydellä, eli ei se fremoneitakaan voinut olla. Yhden sellaisen kanssa olen naimisissa ja intohimo on suurta eikä ota laantuakseen.
[/quote]
Lucky girl
On sattunut aika useinkin. Se aistimus on kyllä tosi voimakas. Joskus on myös selvästi huomannut, että ei ole ollut yksipuolista. Jos olisimme olleet jossain muualla kuin vaikka kaupassa tai kirjastossa yms, kuten yleensä on tapahtunut, eli toisissa olosuhteissa, olisi kipinät alkaneet lennellä räiskyen. Eikä tarkoita sitä, että raahaan varatun miehen sänkyyni. Saahan sitä haistella sentään :)
Nainen, haluaisitko haisella muniani? T: Mies
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:54"]
[/quote]
Hyi en.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:54"]
[/quote]
Hush, pois täältä onanoimasta!
Kertokaa nyt muutkin, että olette joskus aistineet vetovoimaa johonkin vastakkaista sukupuolta olevaan, vaikka ette tunne henkilöä ettekä ole nähneet kasvoja tarkasti?
Minä aistin monesti vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen vaikka näkisin ainoastaan takaapäin.
Mulla oli kerran nakit silmillä, niin johan lokit nappas ne samantien. Paljastuin siis.