Mitä sanoisit 25 vuotiaalle itsellesi?
Masentaa tuntuu että kaikki on jo menetetty eikä ole juuri mitään enään minkä vuoksi taistella ja olen 25, mutta tunnen olevani 60.
Mikä on sellainen asia mitä sanoisit 25 vuotiaalle itsellesi?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Nauti elämästä.
Hyvähän se on sanoa. Jos olit alemmuuskompleksinen kuten minä, tuohan olisi sensaatio, joka parantaisi miljoonien ihmisten elämää.
Jos tuntuu, ettet jaksa tuon yhden lapsen kanssa...niitä tulee vielä kolme lisää ;D
Vierailija kirjoitti:
Älä harrasta yhden illan juttuja. Unelmiesi mies ei kelpuuta sinua arvomaailman takia.
Oikea ongelma taisi olla, ettei sitä toiset miehet kiinnostaneetkaan, vaan tyttöystävää oli vailla. 0/5 trolli.
Kukkanenkaunis kirjoitti:
Älä ota huonoa miestä pilaamaan elämääsi.
Älä ota huonoa naista pilaamaan elämääsi.
Älä missään nimessä sano ei sille helvetin seksikkäälle naiselle, joka suunnilleen tuon ikäisenä olisi ollut tarjolla. Minä tietysti kusin koko homman, koska pelkäsin liikaa.
Aikaa on kulunut melkein 20 vuotta ja tuo vituttaa edelleen (lähinnä siksi, että vastaavia tilaisuuksia ei ole tullut myöhemmin vastaan.)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu, ettet jaksa tuon yhden lapsen kanssa...niitä tulee vielä kolme lisää ;D
Ja kaikki eri miehen (tai miesten, en ole varma) kanssa.
Juho kirjoitti:
Älä missään nimessä sano ei sille helvetin seksikkäälle naiselle, joka suunnilleen tuon ikäisenä olisi ollut tarjolla. Minä tietysti kusin koko homman, koska pelkäsin liikaa.
Aikaa on kulunut melkein 20 vuotta ja tuo vituttaa edelleen (lähinnä siksi, että vastaavia tilaisuuksia ei ole tullut myöhemmin vastaan.)
Oikeasti, tekovaginat on nimenomaan suunniteltu peniksen stimulointiin, vaginat ovat jotenkin toimivia kompromisseja synnytyksen, yhdynnän ja kaiken limanpoiston tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nauti elämästä.
Sinun pitäisi ottaa yhteyttä Suomen johtaviin psykologisiin ja psykiatrisiin tutkijatiimeihin, jos sinulla on elämästä nauttimiseen jokin ratkaisu vaikka ihan joka neljännelle masentuneelle.
Opiskele jos yhtään tuntuu että kiinnostaa. Hoida parisuhdettasi.
Hullujen kanssa ei kannata värkätä. Välttele hyväksikäyttäjiä.
Älä muuta yhteen sen miehen kanssa. Yksin olisin pärjännyt paljon paremmin. Menin tuhlaamaan elämääni onnettomaan parisuhteeseen.
Jätä sun ystävät nyt heti, älä pidä yhteyttä edes niihin muutamaan. Ovat kiusaajia. Eivät välitä sinusta p:n vertaa, ottavat yhteyttä vain koska haluavat materiaalia juoruihin. Ole mieluummin yksin, tapaat kyllä se oikean muutaman vuoden päästä, ja saat uusia ystäviä. Älä ikinä anna kenenkään kertoa sinulle kuka sinä olet. Sinä kerrot kuka sinä olet. Älä selittele tekemisiäsi äläkä hae hyväksyntää. Sellainen vain houkuttelee narsistiset hyväksikäyttäjät hyötymään susta.
Äläkä roiku tolla alalla enää päivääkään, löydät muutaman vuoden päästä oikean alan ja opiskelu sujuu kuin itsestään.
Olin 25v vuonna -94.
Sanoisin itselleni hyvin tiukasti, että luovu ylpeydestäsi, anna anteeksi, etsi se mies jota kaipaat ja rakastat, pian on myöhäistä, joku vie sen....
Ja sit ei auta itku enää.
Tee uusia keksintöjä koska naiset eivät tee niitä samassa määrin miesten kanssa.
Älä tee sitä perus haarat auki ja poikiminen käyntiin + prinsessaleikkihömppää
Sanoisin, että nyt poika kun olet kaikki koulut käynyt ja opiskellut kaikki hienot periaatteet ja yksilönoikeudet ja velvollisuudet, ja oikeusjärjestelmän ja hienot juristin tutkinnot, sanoisin että "poika, tärkeintä on se, että opit kunnioittamaan toisia ihmisiä, on sinua vahvempia ihmisiä, ja heikompia, ja kunnioita heitä kaikkia".
Älä ota huonoa miestä pilaamaan elämääsi.