Mitä sanoisit 25 vuotiaalle itsellesi?
Masentaa tuntuu että kaikki on jo menetetty eikä ole juuri mitään enään minkä vuoksi taistella ja olen 25, mutta tunnen olevani 60.
Mikä on sellainen asia mitä sanoisit 25 vuotiaalle itsellesi?
Kommentit (41)
Älä ota velkaa ja maksa aina laskusi.
Pysy omana itsenäsi ja ole rehellinen ihmisille aina. Älä esitä jotain muuta mitä olet.
Nauti elämän pienistä asioista ja keskity niihin. Lopeta haihattelu.
Siitä on vasta vuosi, ehkä sanoisin, että älä luovuta. Onko sulla läheisiä? Ketään joka jäisi sua kaipaamaan jos sua ei täällä enää olisi? Jos et itsesi vuoksi juuri nyt jaksa niin toisten vuoksi voi yrittää jaksaa.
Opiskele nyt se yliopistotutkinto - helpompaa nyt kuin vanhempana, kun on perhettä ja velkaa yms.
Mut alkuperäiselle - niin paljon ihania asioita on tulevaisuudessasi, vaikka nyt tuntuu, et ei oo. Mä täytän tänä vuonna 50v ja nyt vasta alan herätä siihen, et ihan kaikkea ei enää voi tehdä. Ja vieläkin voi tehdä tosi paljon. Tsemppiä!!
Osta Nokian osakkeita. Ja sitten, kun tulee myyntiin Amazonin ja Googlen, osta niitäkin kaikella rahalla, mitä irti saat.
Naiset kannattaa unohtaa. Ne on kieroja.
Älä hanki ehkäisykapselia tai vuodat kuin härän kurkusta seuraavat 4 kk
Osta kaikella rahalla Nokian osakkeita ja rupea niitä myymään vasta -90 luvun loppupuolella.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Älä harrasta yhden illan juttuja. Unelmiesi mies ei kelpuuta sinua arvomaailman takia.
Jos haluat oikeasti varmaan työhön ja tienata, niin pakko luopua idealismista.
Toisinsanoen, itselleni on AINA ollut omaa alaa kulttuuriala (esim. museot). Siitä olen kiinnostunut, se osuu omaan arvomaailman. Mutta kun todellisuus on se, että työllisyystilanne on aivan helekutin vaikea. Ja siis itseäni ei oikeasti kiinnosta mitkään "hyväpalkka-alat", olen valmis luopumaan siitä oman hyvinvoinnin takia, mutta huomattavasti suurempi juttu on se kun niitä töitä ei vain ole. Näin ollen olen työllistynyt lähinnä vain pätkätöissä. Epävarmuus ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Osta Nokian osakkeita. Ja sitten, kun tulee myyntiin Amazonin ja Googlen, osta niitäkin kaikella rahalla, mitä irti saat.
Naiset kannattaa unohtaa. Ne on kieroja.
Sitä kierompia, mitä enemmän numeroita salkkusi arvossa on ennen desimaalipilkkua. Olettaen, että valuutalla on kohtuullinen arvo(stus).
Jatka vaan ryyppäämistä rauhassa ja huolehtimatta, olet nelikymppisenä ihan hyvässä jamassa, työpaikat, lapset talot löytyy.
Käskisin panostamaan opintoihin ja antaisin nykyisen mieheni yhteystiedot.
Tapasimme vasta reilusti kolmekymppisinä. Pari k-päätä olisi hyvin voinut skipata tuosta välistä.
Jätä se pelimies. Muuta takaisin pikkukaupunkiin, jossa asuit pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan ryyppäämistä rauhassa ja huolehtimatta, olet nelikymppisenä ihan hyvässä jamassa, työpaikat, lapset talot löytyy.
Löytyy. Naapureilla ja kaikilla ex-työkavereilla.
Sanoisin, että älä stressaa, se unelmien mies tulee kyllä vastaan, vaikka silloin tuntui, että tuli pelkkiä sydänsuruja.
Pidä hauskaa, ei kannata uhrata "kaikkea" vapaa-aikaasi työntekoon koska kiitosta et koskaan siitä tule saamaan. Ystävät ovat elämässäsi loppujen lopuksi kaikkein arvokkainta koska raha ei tee onnelliseksi vaikka se helpottaa elämää.
t.55 vuotias