Päätin tänään stumpata
Siitä on nyt 4 tuntia, tuntuu ikuisuudelta.
Tekee mieli tupakkaa taukoamatta.
Tekee myös mieli syödä herkkuja korvikkeeksi mutta kumpaakaan en tee.
Pelkään että epäonnistun tässä mutta haluan todella lopettaa tupakoinnin tällä kertaa.
Onnistuin kerran olemaan 1,5v polttamatta kunnes tyhmänä taas jatkoin.
Auttaakee!
Kommentit (8)
^niin tai jos haistelee tuhkakuppia missä röökin nysät lilluu vedessä :D nimittäin hyi, eikä tee mieli polttaa.
Tsemppiä vaan, luin itse lopettaessa stumppi.fi keskusteluja ja ne auttoi.
Minä poltin tänään myös viimisen tupakan.
Hyvä päätös! Muista pitää nollatoleranssi, ei hatsiakaan missään olosuhteissa. Älä ajattele etukäteen tilanteita joissa haluaisit polttaa esim. kyläilyjä, kavereitten kanssa, baarissa, kahvilla, autossa tms. vaan etene päivä kerrallaan ja opettele palkitsemaan itsesi mielessä röökittömistä tilanteista, ei ruoalla tms. Itellä kohta 20 vuotta ilman röökiä, eikä tee kyllä yhtään mieli, melkein kaikki röökaajat haluis lopettaa.
Hienoa! Paras päätös mitä voit itsesi hyväksi tehdä! Itse olen monesti lopettanut ja aloittanut uudestaan. Parhaimmillaan olin 3 vuotta polttamatta (raskaudet,imetys) tyhmänä aloittanut uudestaan. Nyt olen ollut pian 9 kk polttamatta ja pakko jatkaa loppu ikä. Terveystilani niin vaatii. Muutama kilo tullut lisää, mutta ei haittaa. Iho ja hiukset/kynnet paremmassa kunnossa. Hengitys ei vingu eikä haise. Vaatteet/hiukset ei haise. Maku-ja hajuaistit palautunut. Paljon pirteämpi/ freessi olo. Suosittelen ja tsemppiä tosi paljon! Kyllä pystyt siihen!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:17"]Siitä on nyt 4 tuntia, tuntuu ikuisuudelta.
Tekee mieli tupakkaa taukoamatta.
Tekee myös mieli syödä herkkuja korvikkeeksi mutta kumpaakaan en tee.
Pelkään että epäonnistun tässä mutta haluan todella lopettaa tupakoinnin tällä kertaa.
Onnistuin kerran olemaan 1,5v polttamatta kunnes tyhmänä taas jatkoin.
Auttaakee!
[/quote]
Hieno päätös! Itselläni tuli juuri heinäkuun alussa 4v täyteen stumppaamisesta.
Mulla auttoi ainakin soittaminen Stumppilinjalle. Halusin kuulla miksi ei kannata sytyttää sitä ensimmäistä, vaikka tiesin itsekin. Se kuitenkin tuki pahimman yli ja ajan saatossa ne "tukipuhelut" vähenivät ja lopulta loppuivat kokonaan.
Tsemppiä!
Nautin juuri aamun ensimmäistä kahvikupillista savukkeen kera. Savu kiemurtelee laiskasti tyynessä ilmassa ja nautinnollisin henkosia vetelen harvakseltaan. Voiko paremmin aamua aloittaa.
Hyvä! Syö purkkaa ja juo vettä. Haistele palamatonta tupakkaa. Kyllä se siitä! Itse luulin, etten olisi koskaan pystynyt lopettamaan, mutta pian on vuosipäivä tupakoimattomuudessani :) välillä tekee edellen mieli tosi paljon, ja sen takia mulla on puolikas röökiaski, ei polttamiseen kuitenkaan, vaan haistelen vaan sitä askia :D se oikeasti auttaa