Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi keskusteluni "Nato-vouhkaajat, lukekaa tämä", poistettiin?
02.03.2022 |
Olisin kaivannut mielipiteiden vaihtoa polttavasta aiheesta. Miksi ei saanut keskustella??
Tällainen sensurointi ei todellakaan ole hyväksi sananvapaudelle ja demokratialle.
Kommentit (4)
Ei taideta henkisesti olla kovin kaukana Pietarista jo sensuuri jatkuu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Keskustele siellä Pietarissa!