Tämäkin palsta on näköjään Venäjän trollien vallassa
Eilen oli suomi24. Täytyy varmaan häipyä kokonaan internetistä!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Foliohattua vaan kireämmälle, ettei ne venäläiset trollolit pääse suhun käsiksi!
Trollitehdashan on ihan olemassa oleva instanssi Pietarissa. Palkatut venäjäpropagandan suoltajat naputtelevat sieltä tällekin palstalle näitä "Venäjä hyvä länsi paha" oksennuksiaan 16/7/365.
Ihmeen nopeasti jotkut heräsivät vastustamaan aloittajaa. Keitä lienevät...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattua vaan kireämmälle, ettei ne venäläiset trollolit pääse suhun käsiksi!
Trollitehdashan on ihan olemassa oleva instanssi Pietarissa. Palkatut venäjäpropagandan suoltajat naputtelevat sieltä tällekin palstalle näitä "Venäjä hyvä länsi paha" oksennuksiaan 16/7/365.
On ja medioissa Jakomäki Kerava mm.irrtv on venäläinen .
Kaikki eri mieltä olevat eivät ole trolleja. Enemmän näen täällä natotrolleja juuri nyt.
Ja sitä sopii pohtia, miten ne kirjoittavat suomeksi. Suomessa asuu 80 000 venäläistä, siihen joukkoon mahtuu muutama Putinin palkkaama trolli. Ei ne kaikki majaile Pietarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin yllättynyt, jos Venäjän informatiovaikuttajat oikeasti olisivat kiinnostuneet jonkun Vauva.fi -sivuston hörhöjen keskusteluihin osallistumisesta!
Tutkitusti vauva.fi kuuluu 10 alustan joukkoon joilla itänaapuri levittää valheitaan ja tekee hiljaista mielipidemuokkausta.
Täytyy kyllä sanoa että ei onnistu tuokaan suunnitelma.
Itsellä ainakin maanpuolutustahto vaan nousee ja viha venäläisiä kohtaan kasvaa näistä läpinäkyvistä vaikuttamisyrityksistä. Alkaa jo vähän toivoa että tulisi sota.
Saat sotasi, poika. Älä huoli. t. näkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä näkee trolleja kaikkialla. Minuakin on useamman kerran väitetty Pietarin trolliksi, vaikka osallstun keskusteluun umpisuomalaisena ja Länsi-Suomesta!
Ei se sun asuinpaikkasi tai suomalaisuutesi sitä määritä, vaan mielipiteesi.
Jos olet nykyisten venäjän toimien puolesta, niin olet trolli, vaikka olisit muutoin ihan mikä vaan.Edistät niiden mielipidemuokkausta ja valheen levitystä.
Venäjä trolliksi haukutaan myös niitä, jotka tuovat epämiellyttäviä faktoja esiin, eivätkä ole 100%:sti Nato-öyhötyksessä mukana. Tällä palstalla Niinistökin olisi mielipiteineen venäjä-trolli.
- eri
Eri mieltä saa ja pitää olla, mutta mielipiteiden tulisi perustua faktoihin.
Trolleilla "avaukset" perustuvat yksinomaan valheisiin ja eripuran lietsontaan, joita yritetään ilmeisen huonolla menestyksellä levittää. Siksi tässäkin ketjussa näkyy kovin paljon hätäisiä sutaisuja, joiden sisältö on raskaasti nollan alapuolella.
Olen siirtynyt Twitteriin. Tili minulla on ollut siellä jo kauan mutta olen ollut laiska käyttämään sitä. Nyt se on koko ajan auki taustalla ja täällä käyn vain satunnaisesti, ja nyt näkyy mikä törkykasa tämä palsta on. Enää vietän täällä yhteensä ehkä vartin päivässä, kun ennen se oli nimenomaan tämä, mikä oli auki kaiken päivää.
Vierailija kirjoitti:
Aina on syytetty venäjää siitä, että kansa ei saa tietoa, mutta näyttä se olevan sama vielä vahvenpana täällä euroopassa, yritähän vain saada venäläistä informaatiota jostakin, ei onnistu, länsi on plokannut kaikki.
No katso vaikka alkuun noi putinin puheet, ne löytyvät ihan helposti. Siinä sulle tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin yllättynyt, jos Venäjän informatiovaikuttajat oikeasti olisivat kiinnostuneet jonkun Vauva.fi -sivuston hörhöjen keskusteluihin osallistumisesta!
Tutkitusti vauva.fi kuuluu 10 alustan joukkoon joilla itänaapuri levittää valheitaan ja tekee hiljaista mielipidemuokkausta.
Itsellä ainakin maanpuolutustahto vaan nousee ja viha venäläisiä kohtaan kasvaa näistä läpinäkyvistä vaikuttamisyrityksistä. Alkaa jo vähän toivoa että tulisi sota.
Ei kannattaisi toivoa tuollaisia asioita. Jos tekee mielesi sotia, matkusta 1500 km etelään.
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt Twitteriin. Tili minulla on ollut siellä jo kauan mutta olen ollut laiska käyttämään sitä. Nyt se on koko ajan auki taustalla ja täällä käyn vain satunnaisesti, ja nyt näkyy mikä törkykasa tämä palsta on. Enää vietän täällä yhteensä ehkä vartin päivässä, kun ennen se oli nimenomaan tämä, mikä oli auki kaiken päivää.
Sinulla kehitys onkin parempaan... Pääset kivaan kiihkokuplaan niin ei tarvitse täällä nähdä eriäviä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä saa ja pitää olla, mutta mielipiteiden tulisi perustua faktoihin.
Trolleilla "avaukset" perustuvat yksinomaan valheisiin ja eripuran lietsontaan, joita yritetään ilmeisen huonolla menestyksellä levittää. Siksi tässäkin ketjussa näkyy kovin paljon hätäisiä sutaisuja, joiden sisältö on raskaasti nollan alapuolella.
Eripuran lietsonta? Itse olen kokenut että täällä pystyy luomaan parhaiten eripuraa, toivomalla rauhaa ja kertomalla kuinka siihen päästään.
On ollut jo vuosia. Ettekö ole huomanneet. Nyt täytyy katsoa kuka tämän palstan omistaa ja kysyä heidän motiivejaan ja isänmaallisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se peräkammarikin näiden Venäjän trollien vallassa?
#lääkkeet
Tässä suorastaan klassinen Igorin vastaus, joka on nähty palstalla päivittäin jo ainakin viime syksystä lähtien.
Fiksumpi trolli olisi jo ehkä oppinut käyttämään jo muuta ilmaisua Venäjän ilosanomaa edistääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että Suomessa vaikuttaa virallinen organisaatio nimeltään "Mediapooli". Valtion rahoittama ja huoltovarmuusorganisaatioon kuuluva. Pooli varmistaa, että uutiset ovat oikeanlaisia.
Mediapooli, Supo, Naton hybridikeskus ja Sanoma Oy:n lobbarit ovat Igorin mielestä hänen toimintaansa haittaamassa.
Kohentaa varmaan itsetuntoa ajatella olevansa näin tärkeä, kannattelevansa yksin venäläisen palkanmaksajansa asiaa.
Mutta kun me muut täällä palstalla olemme vain sata- tai tuhatmäärin saman isänmaallisen linjan jakavia, lujasti trollienvastaisessa taistelussa yhteen hiileen puhaltavia suomalaisia yksityishenkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä näkee trolleja kaikkialla. Minuakin on useamman kerran väitetty Pietarin trolliksi, vaikka osallstun keskusteluun umpisuomalaisena ja Länsi-Suomesta!
Vasemmistonuoret, cannabiksen viljelijät, sekoilevat! Pää täynnä pilveä ja aivot muuskana.
Mutta outoa on että minun aloittamat ketjut häviää alle minuutissa kiitos fe . mi ni stien ja usko vais ten mutta nämä provo ketjut senkun porskuttaa. =DD
Katkaise vaan piuhat, niin saat mielenrauhan.