Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran ovulaatiopanetus meni hukkaan

Vierailija
02.03.2022 |

Kun mies ei pannut :---( pitäs vissiin olla monta miestä samaan naikaan kierroksessa niin sais kikulia varmemmin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pihtareista. Nyt 6v parittelematta.

N30

Vierailija
2/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ukkosi ei halua lasta, koska jos sitä haluaisi voisi panna vaikkei niin haluaisikaan. Onko tämä projekti omasta halustasi pelkästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on näitä, että tänä viikonloppuna perunkin meidän parisuhdeviikonlopun ja lähden kaverin kanssa laittamaan sen mökkiä talvikuntoon. Kun sä Liisa olet aina täällä kotona joka viikonloppu odottamassa, niin seksiä voi harrastaa milloin vain (ja se tuntuu minusta aina yhtä hyvältä). Eikö totta, Liisa? Liisaa??? Liisa?

Ne naiset on sitten niin hankalia. Ja pihtaavatkin aina kun mulla olis 5 min. aikaa.

Vierailija
4/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ukkosi ei halua lasta, koska jos sitä haluaisi voisi panna vaikkei niin haluaisikaan. Onko tämä projekti omasta halustasi pelkästään.

Ei kai tässä tarvitse mitään projektia olla. Kehotan vähän tutustumaan biologiaan.

Vierailija
5/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku random ..ano? Mä käytän myös niitä. Lapsi on saatava.

Vierailija
6/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä joku random ..ano? Mä käytän myös niitä. Lapsi on saatava.

Aivot kehittyvät fyysisesti vähintään 25-vuotiaaksi asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään. Lisääntymisajatukset syntyvät tyypillisesti keskenkasvuisen aivoissa.

Vierailija
7/9 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panen ihan randomilla, en mä katso onko joku ovulaatioajankohta vai ei.

Vierailija
8/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihk

Vierailija
9/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Se on kyllä parasta oviksen aikaan, meillä mies kyllä on ihan yhtä innoissaan mukana kun ensin vähän flirttailee ja kiehnää lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi