Apua :( Olin todella rakastunut unessa..
..ja nyt herättyäni tunnen raastavaa ikävää takaisin uneen.
En edes nähnyt rakkauteni kohdetta unessa, kuulin vaan hänen laulavan toisessa huoneessa ja tunsin valtavaa hellää rakkautta tätä täydellistä miestä kohtaan, jonka tiesin rakastavan minua samalla tavalla. Hän lauloikin niin kauniisti, että melkein pakahduin siitä kaikesta rakkaudesta häntä kohtaan.
Unessa tapahtui kaikkea muutakin sen jälkeen, mutta en kertaakaan nähnyt häntä, tunsin vain rakkautta. Nyt kun olen hereillä, tunnen valtavaa ikävää, surua ja kaipausta takaisin tuohon uneen. Todella ahdistavaa, miten voi jäädä tunne unesta näin päälle, vaikka olen ollut jo noin tunnin hereillä. Kaipaan sitä jotain kasvotonta miestä unestani, vaikka minulla on ihan oikeakin mies, jota rakastan :D Kertonee jotain myös siitä, miten hetkessä rakastumiset toimii ja huijaa meitä tuntemaan asioita vastoin mitään järkeä.
Kenellekään muulla seurannut unen tunteet valvemaailmaan?
Mä näin kerran unta siitä, että oltiin Michael Jacksonin kanssa palavasti rakastuneita. Meillä oli oikea vuosisadan takkaustarina. Herätessäni olin ihan pöllämystynyt, koska mä en edes pidä sitä puoleensavetävänä, enkä tykkää sen musiikista.