Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Sergey vatsalihakset treenaamalla tullut vai miten ? Jotenkin hassun näköiset.
Luin jostain että on leikelty ja korjailtu monesta paikasta. On niin epäaito kun olla voi, oisko vähän tyrkky. Taitaa olla mainostamassa itseään, onkin sen Susannan tuttuja.
Ja Susanna on Markon tuttu. Piiri pieni pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS: "Ohjelman kuudennessa jaksossa nähdään todellinen yllätyskäänne, kun Björsin sydäntä tavoitelleet sinkkumiehet Marko F, 34, ja Juho-Jari, 31, kertovat löytäneensä toisensa kuvausten aikana ja poistuvansa yhdessä kotiin Etelä-Afrikasta."
Yllätyyys... mut kenellekään, joka Markon tuntee. Näytti vain taas luontonsa. Osaa hyvin näytellä kivaa, mutta oikeasti ei ole sellainen. Itsekäs ja ilkeä, ottaa, pettää ja jättää.
Kumpaa Markoa tarkoitat? Järkytyin nyt et ei kai Björs ole salaa tuollainen? 😳
Marko B on oikeasti aivan ihana ihminen. Todella ystävällinen, lämminhenkinen ja epäitsekäs.
Marko F taas ei ole. Eikä uskollinenkaan. On mainittujen vastakohta. Tunnen molemmat, F:n enemmän. Myös F:n 2 exää, mutten uusinta, jonka vuoksi jätti edellisen exänsä, jonka kanssa taas meni yhteen petettyään tämän kanssa edellistä exäänsä, jota myöskin petti. Semmonen toimintamalli.
Ketä niitä nyt sitten on ollut? Ensin se bb-Jonathan jonka kanssa olivat erilaiset perheet - ohjelmassa. Jonathanin tytär oli muuttamassa heille asumaan. Olivat niin mukavan oloinen perhe...Sitten oli se Riisutut-sarja jossa hän näkyi Kristofferin tuoreena poikaystävänä, olivatko he muuttamassa yhteen tuon ohjelman jälkeen?
J:tä ennen oli yksi, mutta ei nyt häntä mainita. J:tä petti K:n kanssa ja muutti K:n kämppään. Lähti opiskelemaan ja petti K:ta taas uuden kanssa ja teki sillekin ilkeitä temppuja. Tässä vaiheessa en enää halunnut olla missään tekemisissä M.F:n kanssa, mutta ei se uusinkaan kestänyt. Näin olen kuullut. Kuten ei tosiaan toi tv-romanssikaan.
Joillekin kyllä löytyy jatkuvasti uusi puoliso ja sitten vaihtavat taas lennosta. Toiset ei löydä ikinä ketään tai se on niin kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi ukko etsii nuorten seuraa, eipä ihme kun nuoremmat löysivätkin toisensa. Miksei Marko etsi ikäistään seuraa, vai eikö oman ikäiset hakeneet ohjelmaan?
Jotenkin häiritsevää, että nuorimmat voisivat olla hänen lapsiaan. Jos tällainen ohjelma tehtäisiin heteroille ja samoilla ikäeroilla, niin syntyisi haloaa. No jokin tyylillään.
Markohan sanoi että on aina tapaillut itseään 20 v nuorempia :D eli ei taida edes tykätä oman ikäisistä..
Minulla on jo koko ajan ollut ihan sellainen tunne, että Marco kyllä tajuaa siinä niitten kuvausten aikana ennemmin tai myöhemmin sen, että ne kaikki ehdokkaat ovatkin aivan liian nuoria hänelle ja niinpä näin ollen hän ei loppujen lopuksi valitsekaan ketään.
Mulla on ollut tuosta Marko F. Aina jotenkin huonot vibat. Sehän vilahti parissa ohjelmassa jo aikaisemminkin joidenkin ohjeman päähenkilöiden kumppanina ja olen saanut hänestä todella imelän ja itseään esille tuovan kuvan. Ällötti, kun huomasin, että on tavoittelemassa, niin tavallista ja hyväluonteista Markoa. Tuo, että Marko F. muka ihastui toiseen on vain hänen itsensä juonima temppu, kun ei ollutkaan se suosituin ja halutuin sarjassa. Hyi, vit tu mikä tyyppi. Onneksi häipyi, niin Marko Björs voi taas rauhassa keskittyä ohjelmaan ja huokaista helpotuksesta.
Harmittaa JJ:n puolesta, että Marko F meni pilaamaan hänen mahdollisuudet Marko B kanssa. Luulen, että Marko B olisi lopulta valinnut itselleen JJ:n. Hän oli komein ja asiallisin ja kypsä. Toivottavasti JJ löytää jonkun kivan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuosta Marko F. Aina jotenkin huonot vibat. Sehän vilahti parissa ohjelmassa jo aikaisemminkin joidenkin ohjeman päähenkilöiden kumppanina ja olen saanut hänestä todella imelän ja itseään esille tuovan kuvan. Ällötti, kun huomasin, että on tavoittelemassa, niin tavallista ja hyväluonteista Markoa. Tuo, että Marko F. muka ihastui toiseen on vain hänen itsensä juonima temppu, kun ei ollutkaan se suosituin ja halutuin sarjassa. Hyi, vit tu mikä tyyppi. Onneksi häipyi, niin Marko Björs voi taas rauhassa keskittyä ohjelmaan ja huokaista helpotuksesta.
Joku piti vain saada
Miksi Marko antaa sen korun aina sille joka kertoo jonkun nyyhkytarinan.
Ja Rünno on noista se mistä pidän vähiten.
Sergi kirjoitti:
Harmittaa JJ:n puolesta, että Marko F meni pilaamaan hänen mahdollisuudet Marko B kanssa. Luulen, että Marko B olisi lopulta valinnut itselleen JJ:n. Hän oli komein ja asiallisin ja kypsä. Toivottavasti JJ löytää jonkun kivan tulevaisuudessa.
Tais vain huomata, että Björs oli kiinnostunut J-J.stä. Piti sitten kokeilla, josko voisi napata itselleen. Ehkä vikaa oli myös J-J.ssä kun antoi tapahtua. Ovathan he kuitenkin aikuisia miehiä, joista tosin toinen kokeneempi kuin toinen.
Onko Sergey kateellinen Runnolle vai miksi menee niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi ukko etsii nuorten seuraa, eipä ihme kun nuoremmat löysivätkin toisensa. Miksei Marko etsi ikäistään seuraa, vai eikö oman ikäiset hakeneet ohjelmaan?
Jotenkin häiritsevää, että nuorimmat voisivat olla hänen lapsiaan. Jos tällainen ohjelma tehtäisiin heteroille ja samoilla ikäeroilla, niin syntyisi haloaa. No jokin tyylillään.
Markohan sanoi että on aina tapaillut itseään 20 v nuorempia :D eli ei taida edes tykätä oman ikäisistä..
Nuoremmat on ainakin periaatteessa kireämpiä kuin väljiksi kairatut vanhat äijät.
Olen pettynyt. Erittäin komea ja miellyttävän oloinen ikämies Marko on pudottanut järjestään kaikki yli 30 v pois pelistä. Olemukseltaan hän on edelleen komea ja fiksun oloinen, mutta en nyt ihan ymmärrä tätä pakonomaista tarvetta nuoreen poikaystävään. Ja sitten siellä on vielä kovassa huudossa myös leikelty nuori mies, joka ylpeilee kehonmuokkauksella. Onneksi tätä puolta ei tullut esille silloin kun itse olin nuori ja heppapiiressä kovasti herraa ihailtiin (vaikka homous ei kyllä ollut salaisuus). Jotenkin olisi ihana yhdistää tuo persoona vähän hyväksyvämpään kokonaisuuteen, tarkoitan siis sitä, että saa vanheta ja saa olla oma itsensä. Ei tarvitse muokata mitään miellyttääkseen muita.
Hyvä puoli lienee se, ettei edes heppapiireissä nuoret enää ihaile Markoa joten sillä ei kai olisi minkään laista esimerkinomaista merkitystä vaikka omaa ikäluokkaansa ja luonnollisen komeita miehiä etsisi itselleen.
Mietin tätä siltä kantilta, että jos Bachelor tai ihan mikä muu olisi 50+ äijä ja hän kertoisi haluavansa nuorempaa daamia kainaloon ja siellä +-30v tissimissit rivissä hakisi huomiota ja kaikki sen yli pudotettaisiin suoraan pois. Voi olla että tulisi sanomista..
Niin. Marko Björsille on haalittu huvilan täydeltä itseään nuorempia miehiä. Takavuosina joku maajussi "kehtasi" toivoa normaalipainoista naista niin siitähän nousi karmea somemyrsky. Jos joku viiskymppinen ukko sanoisi, että please, yli kolmekymppiset naiset älkää vaivautuko. Mitäs sitten sanottais? Ei mitään hyvää ainakaan.
Manu on hauska ja on sen vuoksi vielä villalla. Lapin mies on nuori ja riittävän vetreä, saa olla vaikkei kiinnosta. Tico on avoin ja kultainen. Mutta kumman Marco valitsee, R:n vai S:n? R on flirtti ja imartelee, S näyttää miellyttävän Marcoa kaikkine muokkauksineen. S on hillitympi ja sopii tyyliin, veikkaan häntä. Tai sitten ei kumpikaan ja kaikki kehuvat kilpaa, kuinka hieno matka on ollut ja kuinka hyviä ystäviä heistä on tullut. Tällainen ratkaisu olisi plaasu katsojan kannalta mutta rehellisempi kuin parin viikon esittäminen sopivimman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lautailemaan mennessä kävi kyllä selväksi, miten Sergeyn vyötärö ja lantio on entisen naisen.
Olen lukenut, että monilla homomiehillä on luuston rakenteessa usein naismaisia piirteitä, jotka näkyvät erityisesti lantion seudulla, koska luuston eroavaisuudet ovat suurimmat juuri siellä. Harvalla biologisella miehellä kuitenkaan mikään synnyttäjän lantio kuitenkaan on.
Ja katsokaapa tuota kittilän miestä. Naismainen kroppa, kävelytyyli ja muutenkin ihan naisen näköinen. Uskon, että joidenkin homojen kohdalla se on jo kohdussa mennyt "varusteet" sekaisin. Juttelin kerran erään homomiehen kanssa, tykkäsi pukeutua välillä naiseksi ja häntä oli tutkittukin ja häneltä oli löydetty kohtu!
Tulee nyt varmaan sinulle järkytyksenä mutta yleensä ne miehet joista viimeiseksi uskoisi tykkäävät pukeutua esim naisten seksikkäisiin alusvaatteisiin. Olen parista tälläisestä kuullut ihan lähipiirissä ja olin aika ihmeissäni. Nämä ovat vakaita heteromiehiä joilla on erittäin konservatiivinen ja autoritäärinen näkemys maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika nuoria kundeja verrattuna markoon, jos samanikäinen mies etsis noin paljon nuorempia naisia niin mammat olis sotajalalla
Kaikki on kuitenkin täysi-ikäisiä ja itse ohjelmaan lähteneet Markon iän tietäen. Sanoisin että ainoita tositv ohjelmia joissa on mitään järkeä Lego ohjelman ja parin ruokaohjelman lisäksi. Marko Björs on mielestäni ihastuttava persoona ja tämä ohjelma on tärkeä monille. Viime jaksossa Marko totesi kun hänen ystävänsä Susanna Penttilä tuli huvilalle että "meillä on Suskin kanssa täsmälleen samanlainen miesmaku". Susanna Penttilällä on ollut ainakin viime vuosina itseään reilusti nuorempi rokkarityyppinen poikaystävä (ei vissiin tosin enää ) joten tuosta voi päätellä. Kun nyt kauhistellaan Markon mieltymyksiä niin pidetään mielessä ettei paljon kulmakarva kohoa Renny Harlinin todella paljon nuoremman vaimokkeen kohdalla. Siinä suhteessa muuten ikämiestä viedään kuin litran mittaa :)
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nuoria kundeja verrattuna markoon, jos samanikäinen mies etsis noin paljon nuorempia naisia niin mammat olis sotajalalla
Kaikki on kuitenkin täysi-ikäisiä ja itse ohjelmaan lähteneet Markon iän tietäen. Sanoisin että ainoita tositv ohjelmia joissa on mitään järkeä Lego ohjelman ja parin ruokaohjelman lisäksi. Marko Björs on mielestäni ihastuttava persoona ja tämä ohjelma on tärkeä monille. Viime jaksossa Marko totesi kun hänen ystävänsä Susanna Penttilä tuli huvilalle että "meillä on Suskin kanssa täsmälleen samanlainen miesmaku". Susanna Penttilällä on ollut ainakin viime vuosina itseään reilusti nuorempi rokkarityyppinen poikaystävä (ei vissiin tosin enää ) joten tuosta voi päätellä. Kun nyt kauhistellaan Markon mieltymyksiä niin pidetään mielessä ettei paljon kulmakarva kohoa Renny Harlinin todella paljon nuoremman vaimokkeen kohdalla. Siinä suhteessa muuten ikämiestä viedään kuin litran mittaa :)
Miten sen nyt ottaa. Harva ikämies saa hyväillä nuorta fitness naista.
Sergi kirjoitti:
Itsekin toivoin, että Marko B valitsisi JJ:n. Luulen, että Marko B:n jännittäminen esti lähemmän tutustumisen ja JJ ei kokenut saavansa vastakaikua. Helppo sitten tutustua muihin miehiin ja Marko F on sellainen flirtti hurmaaja. Toisaalta JJ tuntui kovasti haluavan perheen, niin ehkä nuorempi mies on hänelle parempi vaihtoehto. Toivottavasti JJ vielä löytää elämänsä miehen.
Sergei on yllättänyt positiivisesti. Hän on niin aito ja vaikuttaa ihan fiksulta ja empaattiselta ihmiseltä tuon "feikin" ulkokuoren alla. Olisin luullut, että hän ei ole ollenkaan Markon tyyppinen.
Hyvä ohjelma, mielenkintoista nähdä tuleeko tässä mitään romanttisia tunteita Markolle vai jatkavatko kaikki kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ohjelmaa vain 8 jaksoa? Aika monta miestä jäljellä.
Jaksoja on yhteensä 10, ainakin Elisa Viihteen mukaan.
Sitäpaitsi on komea. Hmiehille kumpoanin ulkonäkö on tosi tärkeä. Kyllä pitää olla, ja tarvitsee yhtä komean,kuin itse on.