Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsn äsken päikkäreiltä ja oikein säpsähdin etten ole ulkoiluttanut koiria!

Vierailija
26.07.2015 |

Ihmettelin siinä, että hetkinen, enhän ole ulkoiluttanut niitä koko kesänä. Jos teinini olisi ollut kotona, olisin häneltä kysynyt että kai sinä olet koiria käyttänyt ulkona edes.

Kunnes tajusin että eihän meillä edes ole koiria! Sit meinasin jo soittaa äidilleni että sinullako ne on, meidän koirat?

Oli vähän liian todentuntuinen uni ilmeisestikin :) Meillä siis ei ole koskaan ollut montaa koiraa, yksi ainoa ja sekin manan manoilla jo 10 vuotta. Mutta näin siitä unta, ja sillä oli siis kaverikin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/2 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin vastikään unta koirasta, joka meillä oli, kun olin teini, siis 30 vuotta sitten. Unessa koira oli aivan luisen laiha ja hauras. Ajattelin, että nyt on unohtunut koiran hoito vähän liian pitkäksi aikaa. Oikeastikin koira oli meillä vähän huonolla hoidolla :( En ikinä ota lemmikkiä, olisin surkea siinä. Uni oli todella inhottava ja siitä jäi huono omatunto, vaikkei totta ollutkaan. Unessa koira heilutti väsyneesti häntää, kun näki minut ja katsoi siten, että ihana kun tulit kotiin, vaikka olin kohdellut sitä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme