Pojat isälle erossa
Olenko huono äiti. Mieheni ottaa eron. Olen sairas monella tapaa ja annan poikamme 2, 5, 6,9 v isälleen. Olen sairaalassa nyt. Jos toivun voin pitää poikia joskus. Miehen tyttöystävä ei pidä.
Kommentit (10)
Mitä miehen tyttöystävä ei pidä? Pidä sinua huonona äitinä vai pidä lapsista vai mitä? Ei kai siinä mitään voi jos itse on niin sairas ettei pysty lapsista huolehtimaan.
Jos isä kykenee heistä paremmin huolehtimaan, niin mikäs siinä. Se, että tunnistat omat voimavarasi ja haluat parasta lapsillesi, tekee sinusta hyvän äidin.
Yhteishuoltajuus ja isä lähivanhemmaksi?
Miksi haluat luopua huoltajuudesta?
Olit tarpeeksi terve vääntämään niitä 4.
Ei se tee äidistä millään tapaa huonoa, jos ”jättää” lapset isälle ja huolehtii kuitenkin oman osuutensa vanhemmuudesta, eli on erosta huolimatta äitinä lapsilleen.
Isä on lasten vanhempi siinä missä äitikin, ja joissain perheissä isä on lapsille läheisempi ja/tai kyvykkäämpi huoltaja kuin äiti - ja joissain sitten taas päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olit tarpeeksi terve vääntämään niitä 4.
Onko tässä viestissä logiikan häivääkään?
ET OLE: Et ole huono, vaan Lapsesi isä on Heikko, sairauden takia Ei tarvi erota !
Jos eronne syy on , sairautesi on , se väärä syy erota.
Hei älä luovuta, huoltajuuttasi isälle , sinulla on olla Oikeus olla huoltaja lapsillesi.
Eikä " ilkeän äiti" puolen , osan itselleen ottanut miehes
tyttöystävä, Hänellä Ei ole mitään osaa tässä , kerroit, että vihaa lapsia.Siksi ilkeä äitipuoli.
Anteeksi, miksi hän sitten Juuri sinun , Lastesi isää oikeastaan jahtaa , kun tiesi , että tällä on Lapsia !
Jos niin vihaa lapsia.
Onko mitään järkeä, onhan Näitä vapaaitakib naisia.
Ei tarvi ukkomiesten perässä kuolata.
Hei pää pystyyn nyt, älä anna periksi .!
Voimia sinulle.
Aloituksesta tulee vaikutelma masennuksesta ja itsesyytöksistä. Olet lapsillesi ainut äiti. Ainutlaatuinen. Rakas ja tärkeä. Saat apua ja tukea. Kaikkea hyvää sinulle, ap.
Lasten paras on tärkeä asia. Sen ei kuitenkaan sairaudenkaan kohdalla tarvitse tarkoittaa huoltajuudesta luopumista. Jos huoltajuudesta luopuu kokonaan, on sen palauttaminen hankalaa. Yhteishuoltajuus voi olla monin eri tavoin tuettua.