Yli 30v naisten on turha yrittää kilpailla nuorten naisten kanssa
Kommentit (23)
Miksi pitäisi kilpailla? Oletko itsekin muutamien vuosien päästä vanha kurppa?
Ei yli kolmikymppisiä edes kiinnosta mitkään naurettavat kilpailut. Leikkikää lapset ihan keskenänne vaan.
Kilpailla mistä ja miksi?
-vanha kurppa-
En jaksa kilpailla mistään kenenkään kanssa.
Ihmettelenpähän vain miten toi mies jaksaa vieläkin katsella tätä "vanhaa korppua", vaikka nuorempaaki ois tarjolla.
:D
EI ole edes tarvetta!
Kilpailla keskenkasvusten kanssa?? :D
Voi voi... älä luule itsestäsi liikoja
Heh, kummasti tuo eräs mies 30+ vonkaa minua, kolmekymppistä naista vaikka hän seurustelee kakskymppisen kanssa. Mutta joo, en jaksa skabailla, olen kuulemma kuumempi silti :D
Kuule, en ole koskaan aiemmin ollut näin suosittu miesten keskuudessa kuin nyt päälle 35-vuotiaana äitinä. Aiemmin mua ei edes huomannu kukaan...paitsi mun lapseni isä, joka oli mua nuorempi...
Voi luoja kolmikymppiset on vielä nuoria!
t.n20
Aivan kuten 30+ miesten on turha kilpailla kuumien nuorten miesten kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:57"]
Heh, kummasti tuo eräs mies 30+ vonkaa minua, kolmekymppistä naista vaikka hän seurustelee kakskymppisen kanssa. Mutta joo, en jaksa skabailla, olen kuulemma kuumempi silti :D
[/quote]Kyllä sä varmasti vielä hetkelliseksi spermaviemäriksi olet ihan passeli.
[/quote] Oletpa mies tai nainen ,on kommenttisi sieltä ajatusten viemärin saostuskaivosta suoraan peräisin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:53"]
En jaksa kilpailla mistään kenenkään kanssa. Ihmettelenpähän vain miten toi mies jaksaa vieläkin katsella tätä "vanhaa korppua", vaikka nuorempaaki ois tarjolla.
[/quote]
En ymmärrä ajatustasi. Inhottavan sovinistista. Mies on itsekin vanha korppu eli vanha korppu on hänen tasoaan.
Miksi vanhalla korppumiehellä pitäisi olla nuori ja kaunis nainen. Todella vastenmielinen ajatus. Tuo ei ole normaalia. Mene hoitoon ja ota mies mukaan jos hän on samaa mieltä kanssasi. Lääkkeet kohdilleen.
Ei naiset vanhoja korppumiehiä enää katsele.
Taas tätä kivaa ja henkisesti niiiiiin kehittävää 'ikäkeskustelua'.
Kaikki te kuitenkin vastasyntyneelle mahdollisuuksissa häviätte.
50 vuoden kuluttua hän voi näet vielä olla aivan reippaassa kunnossa ja hänellä voi olla vielä seksiäkin elämässään.
Joka tapauksessa enemmän kuin teillä kellään täällä nyt kirjoittavista.
Kannattaako elämää 'tässä ja nyt' siis hukata johonkin näin jonninjoutavaan miettimiseen? .
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:31"]
Ei naiset vanhoja korppumiehiä enää katsele.
[/quote] No just tätä taas,joo . Katselkaa sitten niitä 'twinksejä' ja 'teenie-boy' lehtiä siellä mummojen kesken palvelutalossa sitten.
Pikkusen alkaa jo jurppia nämä ikäaiheiset jutut, jokohan alkaisi riittää? Iälleen ei oikeasti mitään voi ja sen kanssa on elettävä, joten halpamaista kuittailla kellekään toisen iäastä.
+30 on tooooosi hyvä, useampia miehiä kun kiinnostaa myös korvien väli.
Häh? Mistä? Jos miehiä minaat, niin tätä 40 kohti menevää 3 lapsen äitiä on tänä vuonna yrittänyt iskee vain reilusti alle kolmekymppisiä miehiä... Ei sillä että kiinnostais, oon onnellisesti naimisissa.
Miksi minun edes pitäisi kilpailla kenenkään kanssa?