Esine, jonka ottaisit kotoa mukaasi
Jos yhtäkkiä joutuisit lähtemään evakkoon kotoasi tietämättä, tuletko koskaan palaamaan takaisin/ onko mitään jäljellä, kun palaat, niin minkä yhden ainoan esineen ottaisit mukaasi? (ei siis vaatteita/eläviä olentoja/elintarvikkeita)
Itse ottaisin kirjan, josta olen löytänyt turvaa ja neuvoja elämäni pahimpienkin kriisien hetkellä.
Kommentit (38)
Nyt tuli paha. Tärkeimpänä olen pitänyt musiikkia vaan sitä yhtenä juttuna ottaa mukaan. Näin ollen pähkäilen kahden kirjan välillä ... Kalevala
Satisfyer Pro, tuo ammattirunkkarin tärkein työkalu.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä ja laturi.
Siis vain YKSI esine!
Ap
Raahaisin mukanani 1800-luvun alussa tehtyä sivustavedettävää pohjalaista aurinkosänkyä. Nukuin siinä lapsena, kunnes kasvoin liian pitkäksi.
Lompakko. Tai kännykkä. Vaikea valita näistä kahdesta. Tietty kodin avaimetkin olisi hyvä olla matkassa mukana, jos pääseekin palaamaan. Vaikea kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro, tuo ammattirunkkarin tärkein työkalu.
Minä ottaisin vasemman jalan kumisaappaan.
Varmaan puhelimen. Siinä on nykyään niin paljon aisoita, että aika moni juttu menisi vaikeaksi jos sen tiedot häviäisi.
Henkilöllisyystodistuksen. Kaikkea muuta saa hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Lompakko. Tai kännykkä. Vaikea valita näistä kahdesta. Tietty kodin avaimetkin olisi hyvä olla matkassa mukana, jos pääseekin palaamaan. Vaikea kysymys.
Mitä teet tyhjällä lompakolla?
Vierailija kirjoitti:
tietsikka tietenkin :)
Kohtuu hyödytön ilman laturia.
2006 vanhaksi menneen kondomin, jos sattuisi pääsemään pukille jonkun sexyk evakkotytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietsikka tietenkin :)
Kohtuu hyödytön ilman laturia.
Toimii polttokennolla.
Anaalitappi.