Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Kokoomus ja RKP kannattavat välitöntä Nato-jäsenyyttä.

Vierailija
01.03.2022 |

Vasemmistoliitto ei kannata. Muut puolueet ovat avoimia tai haluavat kansanäänestyksen.

Muistakaa tämä äänestyskopeissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin yritti vastata kysymyksiin äsken toimittajille, mutta mihinkään ei saatu kunnollista vastausta, vastaukset oli luokkaa: Katsellaan, pohditaan, keskustellaan, en osaa sanoa aikatauluja.....

No siis aluksihan tässä perustetaan kaikkien puolueiden välinen työryhmä neuvottelemaan siitä millä tavalla natosta puolueiden kesken keskustellaan. Kun se pääsee johonkin lopputulokseen keskustellaan sovitulla tavalla. Jos keskustelu päätyy hakemisen ehdottamiseen niin sitten perustetaan työryhmä neuvottelemaan siitä miten hakuprosessi hoidetaan eduskunnassa puolueiden kesken. Tämän jälkeen Aloitetaan hakuprosessi joka luonnollisesti sisältää julmetun määrän vaiheita ennen kuin saadaan edes kirjoitettua se hakemus...

Ja sitten onkin jo vuosi 2935 ja aurinko on kohta sammumassa ja pitäisi jättää maapallo isolla sukupolvi-aluksella. Hakuprosessi laitetaan tauolle kunnes saavutaan määränpäähän 50 valovuoden päähän 921 vuoden päästä lähdöstä ja jatketaan sitten perillä 4000-luvun kynnyksellä. 

Tajuatko lainkaan miten iso merkitys sillä on, ettei Niinistö halua Natoon? Se muuttaa koko asetelman. Ei siitä Marin päätä.

Vierailija
22/25 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvatissa vasemmisto voi mitenkään tukea Putinin fasistista hallitusta. Venäjän toimet eivät mitenkään eroa Hitlerin kansallissosialismista. 

Vasemmistoliitto valot päälle ja heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvatissa vasemmisto voi mitenkään tukea Putinin fasistista hallitusta. Venäjän toimet eivät mitenkään eroa Hitlerin kansallissosialismista. 

Vasemmistoliitto valot päälle ja heti. 

Minäkin olen äänestänyt Vasemmistoliittoa mutta tässä asiassa olen ehdottomasti Natoon liittymisen kannalla.

Vierailija
24/25 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kultapossukerho jolla omaisuutta yllin kyllin. Yllättävää.

Millaisia luulet Venäjän sosiaalitukien olevan? Itsenäisyys on yhteinen asiamme, niin köyhien kuin rikkaiden suomalaisten.

Vierailija
25/25 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen äänestänyt Vasemmistoliittoa mutta tässä asiassa olen ehdottomasti Natoon liittymisen kannalla.

Myös vasemmistoliittolaisista 1/4 kannattaa jo Nato-jäsenyyttä. Ei ihme, sillä fasistisessa Putinissa ei ole mitään vasemmistolaista.