Millä vuosikymmenellä haluaisit elää?
Kommentit (16)
2020-2060 -luvuilla. Koska en halua kuolla vielä.
1950-60-luvulla ja mielellään Yhdysvalloissa.
80-luvulla oli elämä meidän perheessä vaurasta ja elämä muiltakin osin mallillaan.
Siis nytkö? Vaikka...2006 eli 2000-luvulla. Olin silloin lapsi vielä eikä ollut facebookia, instagramia ym. Kellään.
2030-luvulla, koska silloin pääsen eläkkeelle.
2000-2010 haluaisin elää uudestaan.
Mulla on aina ollu näitä. 70-80 luvun taitteessa stadissa nuorena (olin siis ihan skidi tuolloin, olen kyllä siis elänyt). Näin niitä teinejä ja olin ihan että COOL, myöhemmin kadehtien lukenu mm Westötä ja katsellut kotimaisia leffoja ajalta. Olisin halunnu olla myös nuori aikuinen 80-luvun nousukaudella.
Toisaalta kuvittelin että 1800-1900 vaihdos oli mielenkiintoista aikaa koska tapahtui niin paljon kehitystä, taidetta ym. Nyt en oo varma olisiko se kivaa aikaa sitenkään.
50-60 luvun Amerika ois voinu olla mielenkiintoinen, tai Ruotsissa, tanskassa, siis olla ihan aikuinen tuolloin. Kun on ollu folkhemmettiä ja muuta turvallista, asiallista, suunnitelmallista eikä kaoottista uuden maailman meningit
Tai 1700-luvulla kun minut olisi naitettu jollekin aatelismiehelle ei olisi tarvinnu tinderissä seikailla ja miettiä epätoivoisia viestejä.
Juuri nyt. Nyt on aina paras hetki.
90- luvulla, haluaisin elää uudestaan :)
t. vm- 90
Vierailija kirjoitti:
1950-60-luvulla ja mielellään Yhdysvalloissa.
Sama täällä . Ai vitsi. Se aika oli & vaatteet & musiikki ja autot.hienoja
2050, olisin kuollut.