Haittaako jos nainen on taikuri?
Kommentit (22)
Ei haittaa jos naisella ryhdikkäät luomutissit joiden väliin voi sit asetella taikasauvan tempun aikana
Onko naisesi taikuri?
Vau! Varmaan osaa taikoa sinulle hyvät orkut.
Hei, tulin tänne kirjoittamaan tasa-arvon puolesta, että ei haittaa, jos taikuri on nainen, mies tai kuka vaan, sillä taikureilla on vuosisatojen ajan ollut tasa-arvoinen ja avoin suhtautuminen.
Suomessakin on useita taikureita, jotka ovat naisia, mutta edelleen alleviivaan, että kuka tahansa henkilö voi olla taikuri. Tärkeintä on juuri se oma mielenkiinto taikatemppuihin, sillä taikatemput ovat välillä vaikeita.
Terveisin Taikuri Aaro Sorva
<a href="https://www.taikuriaaro.com/" title="Taikuri Aaro Sorva" alt="Taikuri Aaro Sorva">Taikuri Aaro Sorva</a>
www.taikuriaaro.com
Olisi pelkkää plussaa noin kiehtova ammatti 👍
ku lukee näitä aloituksia nii joillaki on vaan nii tylsä elämä ja ovat vähä vajavaisia
Ei haittaa ... vielä parempi jos on ravintoloitsija. Eli loitsi akka sitä ruokaa pöytään! T: Mies
Miksi ei ole enemmän naistaikureita. Se on seksikästä jos taikuri on nainen. Olen nähnyt you tube ssa naistaikureita niiden esitykset ovat parempia kuin miestaikureiden. Ne on tietysti seksikkäämpiä kun jotkin naistaikuri ovat varsin vähissä vaatteissa
Ei haittaa jos ei vedä kania hatusta. Olen niille allerginen.
Jos naistaikurilla on lievetakki ja korkealle kaartuvat bikinihousut, se on minusta kovin seksikästä.Jos naistaikuri sahaa miehen kahtia, haluaisin olla vapaaehtoinen
Niin siis ketä sen pitäisi haitata?
Haittaako se jos nainen on käärmenainen?
Ainoa ongelma on, että voi taikoa rahat lompakostasi omaansa.
Kaikki naiset ovat! Mihin mun rahat katoaa!
Pelkkää plusssaa! Kunhan ei laita minua laatikkoon ja sahaa kahtia.
Olen nähnyt kun nuori nainen oli ilmapallotaikuri. Osasi tehdä ilmapalloista kaikenlaisia eläimiä ja esineitä 👍
Naiseni on. Tekee katoamistemppuja säännöllisesti.
Haittaako, jos naisella on daiquiri?
Alusta kysymyksesi! Miksi kysyt?! Suomessa ei montaa naisitaikuria ole. Ovatko laskettavissa yhden käden sormilla?
Avaaja on tämä hullu, joka päivät pitkät miettii tyhmiä kysymyksiä. Kysymy tulee otsikkoon ja viestissä lukee vain Niin tai Miten on.
No ei tietenkään. Miksi se haittaisi?