Avomies ei anna tehdä mitään omaa juttua
Pitäisi koko ajan kylki kyljessä kiehnätä. Suuttuu, jos katson vaikkapa youtubesta videoita sillä välin, kun hän katsoo tv:sta jotain, mikä ei voi mua vähempää kiinnostaa. Hänellä pitää myös "tarkastaa" katsomani videot ja haukkuu mitä p@$kaa kieltäen katsomasta enää ko tubettajan videoita. En saa käydä enää yksin salilla tai muussa liikunnassa. En edes kävelyllä, hyvä että vessassa. Nukkumaan pitäisi mennä yhtäaikaa, samoin herätä. Syödäkin pitäisi samoja ruokia, vaikka en pitäisi hänen tekemästään ruuasta. Leivokset on eri asia, leipoa mulla pitää, mutta en saa missään nimessä syödä leivoksia. Tässä pahimmat. Ja ei, tällaista ei ole ollut seurusteluvaiheessa, nousiko miehellä hattuun, kun sai avovaimon? Kummallekin eka avoliitto, ollaan kolmekymppisiä.
Kommentit (21)
Turpaan tulee vielä ellet nyt ymmärrä lähteä.
Nyt lopetat suhteen. Tuosta ei nimittäin hyvä seuraa.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Olet vielä nuori, tsemppiä uuteen!
"leipoa mulla pitää"
Mitä murretta tämä on?
Ei tää välttämättä ole provo. Tuollaisia oikeasti on. Alkaa pikkuhiljaa sen varjolla, että mies haluaa tehdä asioita yhdessä ja haluaa yhteistä aikaa. Lopulta ei saa olla enää mitään omaa toisella enää. Yleensä paljastuvat vasta sitten, kun luulevat toisen olevan "nalkissa", eli avioliitossa tai on yhteisiä lapsia. Tässä tapauksessa yhteenmuutto riitti.
Tuo tuosta pahenee, kohta et saa edes pitää yhteyttä kehenkään, ja töissäkäynnistäkin alkaa syyllistää. Fyysinenkin väkivalta tulee kuvioihin.
Hyvä että heräsit huomaamaan tuon sairaalloisen kontrollointitaipumuksen jo nyt. Muuta äkkiä pois ja tee se niin, ettei mies pääse estämään sinua (esim. miehen poissaollessa tai siten, että joku ulkopuolinenkin on paikalla).
kyllä varsin tuttua settiä mutta en ole alistunut tohon tyhmään kohteluun..En mitä haluan enkä todellakaan kuuntele mitä mies sanoo..Olen kyllä sanonut että jos hän löytää paremman voi sen ottaa ja määrätä sitä 24//7 mutta minua et määrää.Ei ole vielä tullut uutta naista taloon.
näitä riittää lähinnä miehiä jotka haluaa tarkistaa,vahtia ja vaatia kaikenlaista . Tiedän yhden nuoren naisen jonka mies ei anna naisen edes rauhassa käydä töissä-mies istuu siellä lähes koko aika ja jos ei istu niin soittelee 5 min välein.Naisen koko työpäivä menee siihen kun vastailee miehelle-miten menee.
Näissä on 2 vaihtoehtoa joko laitat miehelle luun kurkkuun tai lähdet.
Minkälainen ihminen sä oikein olet, kun annat jonkun kohdella itseäsi noin? Säälittävää.
Ai mä niin nauttisin kun pääsisin tylytämään tollasta pelleä. Anna sille raippaa, sitä se kaipaa.
No en olisi hetkeäkään tuollaisen tyypin kanssa. Nyt jotain järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen sä oikein olet, kun annat jonkun kohdella itseäsi noin? Säälittävää.
Ap:han kirjoitti, ettei seurusteluvaiheessa ollut mitään tuollaista. Nuo jutut alkaa pikkuhiljaa, eivät alussa ole niin pahoja ja tekee sen ovelasti, että uhri ajattelee, että haluaa vain huolehtia hänestä ja olla hänen kanssaan. Uhri turtuu tuohon toimintaan ja alkaa vähitellen pitää sitä normaalina. Sitten se pahenee kuin huomaamatta. Monestihan esim. lapsen syntymä on se hetki, jonka jälkeen mies ajattelee, ettei nainen enää lähde ja sitten ei nainen saa tehdä enää mitään ilman, että tulee riita. Ja tosiaan fyysinen väkivaltakin alkaa vähitellen, ensin pientä tuuppimista, kulkemisen estämistä johonkin huoneeseen/ulos...
Olen itsenäinen ja vahva persoona, koulutettu ja hyvässä työssä, mutta minäkin päädyin tuollaiseen tilanteeseen (oli lopulta yhteinen lapsi). Mies kuitenkin aliarvioi minut ja äärimmäisestä vauvavuoden jälkeen vielä pitkään jatkuneesta väsymyksestä huolimatta sain järjesteltyä asiani, esim. vaihdettua entistä parempipalkkaisempaan työhön, ettei elintasoni laskenut eron jälkeen. Nyt mies tapaa lastaan todella harvoin (joka toinen viikonloppu). Emme muuten ole tekemisissä kuin lapsen asioissa.
En alistuisi tuollaiseen. Ei kannata jatkaa suhdetta. Puoliso ei omista sinua. Tuo ei ole parisuhde, vaan puolison valtasuhde.
Joo nyt jätät sen etkä enää kysele.
Älä vaan tee lasta tuollaiseen suhteeseen, sittenpä onkin vaikeaa lähteä.
Nyt alat katselemaan omaa asuntoa ja lähdet elämään vapaana ihmisenä ilman kontrolloivaa puolisoa!
Jätät sen välittömästi. Et kysele lupaa erota, järjestät asiasi etukäteen salaa niin, että voit vain lähteä, teet senkin salaa.
Tuollaiset miehet on vaarallisia, voivat tehdä mitä vain jos alat puhua erosta etukäteen, siksi salamyhkäisyys.
Älä kysy enempää, vaan pakkaa tavarasi ja lähde!
Lienee korkea aika vaihtaa parempaan