Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teillä on plösömpi, mies vai nainen?

Vierailija
26.07.2015 |

Mikä seksuaalista merkitystä asialla on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seurustelun alkamista plösömpi oli nainen. Nykyään mies. Raskauskiloista huolimatta nainen on nyt noin 20kg kevyempi ja vastaavasti mies kerrytti omaa elopainoaan samalla määrällä jo ensimmäisen vuoden aikana. Kummankaan painon muutoksilla ei ole ollut mitään huomattavaa vaikutusta seksuaalisuuteen, ei siis ole merkitystä kumpi on plösömpi.

Vierailija
2/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan ole plösö, mutta miehellä vähän enemmän keskivartaloa. Ei vaikuta mihinkään.

Vierailija
4/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ei merkitystä seksuaalisuuteen. Yhtä vähän seksiä olipa 10 kiloa painavampi/hoikempi

Vierailija
5/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vaimo, eli minä, synnytyksestä 2,5kk. Ja kyllä vaikuttaa mun omaan oloon. Mielikuva itsestä on plösö ja se ruokkii kyllä haluttomuutta (jota on mulla muutenkin ilmassa kiitos imetyshormonien ja yövalvomisen). Päivisin näen mieheni viehättävänä ja haluttavana ja aion illalla (kun isommatkin lapset nukkuu) olla innokkaampi. Mutta oi väsymys kun se puskee päälle. Kerran viikkoon tulee harrastettua seksiä.
Mies on alkanut myös kiinnittää huomiota omaan vatsanseutuunsa, huvittavaa minusta! Aina ollut hyvä normikroppainen, kova liikkumaan. Mutta kai se alkaa tarttua kun ikää tulee jos ei kiinnitä huomiota syömisiin.

Vierailija
6/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on plösömpi. Mun raskauskilot hävisi parissa kuukaudessa mutta miehelle jäi isipäkki. Vaikuttaa niin, että mua ällöttää rantautunut merimursu ja jäkätän varmasti liikaa siitä.

Vierailija
7/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ei haittaa yhdyntää mutta aloittamista kyllä kun poimukkaasta vartalosta vaikea kiihottua.

Vierailija
8/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ei merkitystä mihinkään. Painoni vaihtelee paljon kun raskaana kertyy aina paljon painoa, jotka sitten lähtee myöhemmin pois. Mies huomauttelee ainoastaan jos laihdun liikaa ja luut alkavat törröttää. Omaan seksihaluuni ei oma tai miehen paino vaikuta.

Vierailija
9/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Hänellä on noin kymmenen kiloa ylimääräistä, vaikea arvioida, kun on niin pitkä. Minä olen hoikka ja urheilullinen. Ei vaikuta seksiin, sillä suhteen alussa tilanne oli myös sama. Seksiä on paljon.

Vierailija
10/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:32"]Nainen. Ei merkitystä mihinkään. Painoni vaihtelee paljon kun raskaana kertyy aina paljon painoa, jotka sitten lähtee myöhemmin pois. Mies huomauttelee ainoastaan jos laihdun liikaa ja luut alkavat törröttää. Omaan seksihaluuni ei oma tai miehen paino vaikuta.
[/quote]

Oletko usein raskaana?

Vierailija
11/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Oon 173 ja 71.

ei vaikuta seksiin. Se on hyvää, silloin kans sitä on.

Vierailija
12/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 10 kg ylimääräistä. Vaikuttaa siten, että mua asia ärsyttää ja epäilen että miehellä olisi paremmat halut jos laihtuisi. Mies on siis vähähaluisempi.

Vierailija
13/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:32"]Nainen. Ei merkitystä mihinkään. Painoni vaihtelee paljon kun raskaana kertyy aina paljon painoa, jotka sitten lähtee myöhemmin pois. Mies huomauttelee ainoastaan jos laihdun liikaa ja luut alkavat törröttää. Omaan seksihaluuni ei oma tai miehen paino vaikuta. [/quote] Oletko usein raskaana?

[/quote]

Nyt toista kertaa.

Vierailija
14/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:32"]Nainen. Ei merkitystä mihinkään. Painoni vaihtelee paljon kun raskaana kertyy aina paljon painoa, jotka sitten lähtee myöhemmin pois. Mies huomauttelee ainoastaan jos laihdun liikaa ja luut alkavat törröttää. Omaan seksihaluuni ei oma tai miehen paino vaikuta. [/quote] Oletko usein raskaana?

[/quote]

Nyt toista kertaa.
[/quote] ei pakosti lähde enää pois se paino

Vierailija
15/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika saman kokoisia. Mulla isompi takapuoli ja miehellä keskivartalo

Vierailija
16/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan yhtä plösöjä js läskejä mitä naiset täällä Suomessa. Jostain syystä palstoilla tunnutaan vinkuvan naisten kiloista huomattavasti enemmän. Mistähän johtuu että läskit naisella on mukamas pahempi juttu kuin miehellä? Onko herkuista ja nautinnosta kieltäytyvä nainen parempi kuin sellainen joka herkuttelee? Yleensäkin naisen tarpeita ja olemasssoloa on rajoitettu kautta historian. Oisko pikkuhiljaa aika saavuttaa todellinen tasa-arvo ja lakata vinkumasta naisten tekemisistä ja olemisista?

Vierailija
17/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:38"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:32"]Nainen. Ei merkitystä mihinkään. Painoni vaihtelee paljon kun raskaana kertyy aina paljon painoa, jotka sitten lähtee myöhemmin pois. Mies huomauttelee ainoastaan jos laihdun liikaa ja luut alkavat törröttää. Omaan seksihaluuni ei oma tai miehen paino vaikuta. [/quote] Oletko usein raskaana? [/quote] Nyt toista kertaa. [/quote] ei pakosti lähde enää pois se paino

[/quote]

Jos ei lähde itsestään niin laihduttamalla lähtee. Viime kerralla suurin osa lähti itsestään imetyksen seurauksena, viimeiset kilot sitten laihdutin pois. Uskoisin nyt menevän samalla tavalla.

Vierailija
18/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen, ollut aina. Mies on todella timmissä kunnossa. Ei seksuaalista merkitystä tai minkään muun tason merkitystä, mies muistaa kehua ulkonäköäni paljon, pidän siitä itsekin vaikka ylimääräistä löytyy :)

Vierailija
19/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, toinen on plösö mahasta ja toinen alakropasta, mutta kummatkin laihduttaa :) Normaalipainoisia olemme.

Vierailija
20/26 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä. Mutta mies on semmonen rimppakinttu laihaläski. Ei vaikuta seksiin, jotenkin on oppinu kiihottumaan sisäisestä kauneudesta ja varsinkin älykkyydestä :D Mies kun voittaa mut pitkän väännän jälkeen shakissa ja sanoo muutaman sivistyssanan, niin mulla on pikkarit märät.